Κυριακή 10 Νοεμβρίου 2013

Φλορίντα Πετρουτσέλι: «Ο σύντροφός μου είναι ένας άνθρωπος που εμπιστεύομαι απόλυτα σε όλα»

Η Φλορίντα Πετρουτσέλι εδώ και τέσσερα χρόνια βρίσκεται σταθερά σε μία σχέση και είναι πολύ ερωτευμένη.


Σε μία από τις σπάνιες συνεντεύξεις της η ίδια δεν κρύβει την προσωπική της ευτυχία και μιλάει για τον άντρα που βρίσκεται στο πλευρό της.


«Άλλαξα τα πάντα. Θεωρώ πως έγινα καλύτερος άνθρωπος» λέει για την ευτυχία που βιώνει στην προσωπική της ζωή και συνεχίζει: «Έμαθα τι σημαίνει να νοιάζεσαι πραγματικά για κάποιον, χωρίς αντάλλαγμα, να αγαπάς, να πονάς για εκείνον και να τον σκέφτεσαι. Άλλαξε η κοσμοθεωρία μου. Ο σύντροφός μου είναι ένας άνθρωπος που εμπιστεύομαι απόλυτα σε όλα. Είναι απίστευτα λογικός και πάντα θα μου πει το σωστό».

Όταν ερωτάται αν ο σύντροφός της τη ζηλεύει, εκείνη λέει στο people: «Δεν του δίνω δικαίωμα για να ζηλέψει. Αντιμετωπίζω την τηλεόραση σαν να δούλευα σε τράπεζα. Απλά με ξέρουν και με αναγνωρίζουν ορισμένοι στο δρόμο. Τίποτα παραπάνω. Εγώ είμαι αυτή που ζηλεύω. Η ζήλια είναι η μεγαλύτερή μου ανασφάλεια».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...