Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2013

Γιώργος Καπουτζίδης: «Όταν τσακώνομαι δεν λέω ούτε τα τυπικά μετά»

Ο Γιώργος Καπουτζίδης βρέθηκε στο πλατό του Πρωινό mou και μίλησε στον Πέτρο Κωστόπουλο και στην τηλεοπτική του παρέα για την επιτυχία, τα παιδικά του χρόνια και για το πώς προσεγγίζει τους ανθρώπους.


Μία αποκαλυπτική συνέντευξη έδωσε ο γνωστός σεναριογράφος και ηθοποιός Γιώργος Καπουτζίδης στον Πέτρο Κωστόπουλο και στην τηλεοπτική του παρέα.

Για τα παιδικά του χρόνια:

«Ήμουν ο πιο κοντός στην τάξη. Πιστεύω ότι αισθανόμουν άσχημα αλλά δεν θυμάμαι. Για αυτό που είχα κόμπλεξ ήταν τα γυαλιά. Ήμουν ο πρώτος που έβαλε γυαλιά στην τάξη. Η πρώτη δουλειά που ήθελα αν κάνω είναι να έχω πλυντήριο αυτοκινήτων. Αλλά αυτό που μου έχει μείνει απωθημένο είναι γίνω αθλητής στίβου».


Πως βίωσε την επιτυχία του «Παρά πέντε;»

«Πρέπει να απευθύνεσαι στην καρδιά του άλλου για να πετύχεις. Με την επιτυχία πριν αλλάξεις εσύ, αλλάζουν οι απέναντι γιατί νομίζουν ότι έχεις αλλάξει. Τότε καλείσαι να αλλάξεις. Εγώ μετά από την επιτυχία, φοβήθηκα και κλείστηκα στον εαυτό μου. Δεν σου κρύβω ότι ήθελα την ησυχία. Τώρα που δεν έχω αυτή την επιτυχία, προσπάθησα να το χαρώ. Έκανα ταξίδια. Τριάντα επτά μέρες από τη Δυτική στην Ανατολική Ευρώπη. Ήταν εμπειρία ζωής».

Όσο για το πως προσεγγίζει τους ανθρώπους;

«Πάντα τους προσεγγίζω με εμπιστοσύνη και εννιά στις δέκα την πατάω. Δεν μπορώ τους ανθρώπους που έχουν πολλές δεύτερες σκέψεις. Έχω πολλούς ανθρώπους στη ζωή μου, γιατί έχω επενδύσει σε αυτούς. Όταν τα παίρνω όμως με κάποιον, είμαι πολύ αυστηρός. Δεν έχω τη διπλωματία να κρατήσω τη σχέση σε άλλο επίπεδο. Μαλώνω σκανδιναβικά και απόλυτα. Σαν Άγγλος. Όταν τσακώνομαι δεν λέω ούτε τα τυπικά μετά με τον άλλο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...