Τρίτη 12 Νοεμβρίου 2013

Ευαγγελία Αραβανή: «Ορκίζομαι! Δεν είμαι δασκάλα χορού»

Το μοντέλο έδωσε τη δική του απάντηση σε όσα λέγονται για τη σχέση της με τον χορό - Ο μέσος όρος «χτύπησε» πάνω από 32%


Ακόμα και τα μηχανάκια της AGB έπαθαν «Όλα τρέλα» το βράδυ της Δευτέρας, μιας και ο μέσος όρος της εκπομπής στα δυναμικά κοινά ήταν πάνω από 32%, την ώρα μάλιστα που ο ανταγωνισμός ήταν πίσω με 10 έως 30 μονάδες.


Απέναντι από τον Θέμο Αναστασιάση, τον Βαγγέλη Περρή και τη Δούκισσα Νομικού κάθισε η Ευαγγελία Αραβανή καλεσμένη στο «Όλα τρέλα».

Το μοντέλο απάντησε σε όλους όσοι ισχυρίστηκαν πως είναι επαγγελματίας χορεύτρια, ενώ δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στη σχέση της με τον Ηλία Βρεττό!

«Θες να σηκωθούμε να κάνουμε μερικά μαθήματα; Έχω ακούσει ότι μπορώ εγώ να κάνω μαθήματα σε άλλους, οπότε θα γίνουμε το τέλειο ζευγάρι», είπε η πρώην Σταρ Ελλάς και παρουσιάστρια κάνοντας χιούμορ με τον Θέμο Αναστασιάδη.



Στη συνέχεια, μάλιστα, συμπλήρωσε: «Θα ήθελα να απαντήσω, λοιπόν, ότι ορκίζομαι πως δεν είμαι επαγγελματίας χορεύτρια. Δεν έχω αρνηθεί ποτέ ότι έχω κάνει χορό. Έχω κάνει αρκετά χρόνια μπαλέτο, αλλά έχω ασχοληθεί και με τους λάτιν. Μπαλέτο ξεκίνησα μικρό κοριτσάκι μέχρι τα 18. Σε καμία περίπτωση, όμως, σε επαγγελματικό επίπεδο».

Όσο για τη σχέση της με τον Ηλία Βρεττό και τη σκληρή κριτική που είχε δεχτεί για αυτή από τη Σάσα Σταμάτη; «Αυτό το έχω ξαναπεί πάρα πολλές φορές. Δύο άνθρωποι δεν μπορούν να ξέρουν ούτε οι ίδιοι πώς θα εξελιχθεί μια σχέση, πόσο μάλλον ένας τρίτος που δεν είναι μες στο σπίτι σου να δει πώς περνάς με τον άνθρωπό σου. Να κάτσω εγώ να απολογηθώ για όσα είπε κάποιος;», είπε η Ευαγγελία Αραβανή και συνέχισε: «Επίτηδες το κάναμε για να βγει ψεύτρα η Σάσα. Θέλαμε να πάμε  κόντρα σε αυτό που είπε και παρόλο που δεν είμαστε καλά, εκεί επιμέναμε για να μην βγει αληθινή όταν έλεγε πως είναι μια σχέση λίγων μηνών που θα τελειώσει». 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...