Τετάρτη 8 Ιανουαρίου 2014

Μενεγάκη:«Με νευρίασαν το καλοκαίρι οι παπαράτσι»-«Κάποιοι τηλεκριτικοί έχουν εμμονή μαζί μου»

Την πρώτη της τηλεοπτική συνέντευξη μετά από πολλά χρόνια έδωσε η Ελένη Μενεγάκη στον φίλο της Νίκο Μουτσινά.


Η παρουσιάστρια, εμφανίστηκε με maxi τουαλέτα η οποία είχε μπούστο και σκίσιμο στο πόδι που έβγαζαν μάτι, και απάντησε για το αν παντρεύεται τελικά με τον Ματέο, για τους παπαράτσι,  αλλά και για τους τηλεκριτικούς:


ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΡΙΤΟ ΓΑΜΟ ΜΕ ΤΟΝ ΜΑΤΕΟ ΕΙΠΕ:
«Σήμερα κάτι γίνεται. Όλοι αυτό με ρωτάνε! Είναι η μέρα; ρωτάνε του Αη-Γιαννιού ποιος παντρεύεται; Πόσους γάμους να κάνω πια; Φτάνει!».

Όσο για το υπονοούμενο που άφησε στην εκπομπή της για τρίτο γάμο; Εξήγησε ότι το είπε επειδή σκέφτηκε:

«Άπαξ και παντρεύτηκε η Κατερίνα (Λέχου)… λέω “λες να ξανανιώσω τίποτα;”!»

ΓΙΑ ΤΟ ΚΥΝΗΓΗΤΟ ΤΩΝ ΠΑΠΑΡΑΤΣΙ, ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ Ν΄ΑΝΕΒΑΖΕΙ ΕΚΕΙΝΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΗΣ ΣΤΟ TWITTER:
«Το καλοκαίρι, οι παπαράτσι βγάλανε πάρα πολλές φωτογραφίες. Πάρα πολλές! Έκατσα 40 μέρες, στις 20, με είχαν πιάσει τα νεύρα μου! Δεν είχα πάει και στη Μύκονο! Μου έλεγε ο κόσμος στο ξενοδοχείο αν υπάρχουν παπαράτσι στην παραλία, και όταν το μάθαινα, δεν κατέβαινα! Με έβλεπε το σπίτι! Δεν διαφωνώ να κάνουν τη δουλειά τους, το καταλαβαίνω! Αλλά άσε με και δέκα μέρες μόνη μου. Εδώ θα με βρεις πάλι στο ίδιο σημείο. Άσε με να πάρω και ανάσες! Δεν το έχω σκεφτεί αν μου κάνει κακό στη δουλειά, γιατί είμαι πάρα πολλά χρόνια στη δουλειά. Απλά εμένα αυτό με εκνευρίζει! Γιατί πάω σε ένα μέρος πλήρους απομόνωσης και δεν με αφήνουν! Αφού σκέφτομαι. Αν φοράω ένα μήνα το ίδιο μαγιό, θα έχουν αξίες οι φωτογραφίες; δεν θα βαρεθούν στο τέλος οι παπαράτσι;»

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΗΛΕΚΡΙΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΟΣΑ ΕΧΟΥΝ ΓΡΑΦΤΕΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΕΚΕΙΝΗ:
«Η θέση των τηλεκριτικών στα χρόνια απέναντι μου είναι η ίδια! Πάνω κάτω τα ίδια πράγματα ακούω είκοσι …τόσα χρόνια τώρα. Δεν μου έχει μείνει κάτι συγκεκριμένο. Κάνουν τη δουλειά τους και κάνω τη δουλειά μου, και ο κόσμος είναι ο τελικός κριτής! Όταν δεν είσαι καλά ψυχολογικά, αντιμετωπίζεις άλλα πολύ πιο σοβαρά θέματα στη ζωή σου και έρχονται και τέτοια, δεν δίνεις καμία σημασία. Άμα είσαι καλά, ασχολείσαι. Πολλά πράγματα που έχω ακούσει κατά καιρούς, ήταν πολύ σωστά και με βοήθησαν να διορθώσω κάποια πράγματα! Απλά κάποιες φορές, αισθάνομαι ότι για κάποιους έχω καταντήσει εμμονή, και αναρωτιούνται γιατί με βλέπουν μετά από τόσα χρόνια! Ας μην με βλέπουν. Εγώ αν κάτι δεν μου αρέσει, δεν το βλέπω!»

Τόνισε επίσης, πως «πάντα παρατηρώ, και παρακολουθώ τα πάντα! Δεν λέω τίποτα. Έτσι έχω μάθει. Εννοείται κι έχω άποψη. Υπάρχουν πράγματα που μ΄εκνευρίζουν, με ενοχλούν, και θεωρώ απαράδεκτα, άλλα που τα θεωρώ αδιάφορα, αλλά δεν μιλάω!».

Ακόμα, ξεκαθάρισε πως αν δεν ήταν τα δέκα χρόνια στον ΑΝΤ1, «δεν θα υπήρχα εγώ. Ζορίστηκα, μαθήτευσα, και έφαγα τα χαστουκάκια μου. Αλλά στον Alpha νιώθω επιτέλους ότι “πάτησα”».

Παράλληλα, αποκάλυψε πως η μεταγραφή που την ξάφνιασε περισσότερο το καλοκαίρι, ήταν αυτή του Γιώργου Λιάγκα και της Φαίης Σκορδά, καθώς και ότι διάβασε στις διακοπές της το βιβλίο «50 αποχρώσεις του γκρι», και έμαθε πράγματα που δεν ήξερε:

«Στην ηλικία που είμαι, το διάβαζα και ρωτούσα “ρε παιδιά αυτά υπάρχουνε; πείτε μου!”».

Tέλος, ξεκαθάρισε πως δεν νευριάζει εύκολα, αλλά αν νευριάσει το καταλαβαίνουν όλοι!
«Φουντώνω, αλλά όχι με το τίποτα! Όταν όμως το μάτι μου γυρίσει, δεν μιλάω. Αλλά παγώνει το σύστημα. Δεν θα γίνει ποτέ στο πλατό. Αλλά με την ομάδα που δουλεύουμε πίσω! Απλά απεχθάνομαι τις φωνές. Δεν τις μπορώ!».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...