Τετάρτη 8 Ιανουαρίου 2014

Φωτεινή Τσακίρη: «Φοβήθηκα ότι ενδέχεται να χάσω το παιδί»

Τι δυσκολίες αντιμετώπισε στη γέννα η Φωτεινή Τσακίρη;


«Κράτησε δεκατέσσερις ώρες. Πέρασα μεγάλη ιστορία. Αλλά εντάξει όλα ξεχνιούνται τελικά. Ο χρόνος τα εξωραΐζει και λειαίνει τελικά τα πάντα» τόνισε στο SuperTV. Φοβήθηκε ότι μπορεί να χάσει το παιδί της; 


«Φυσικά. Φοβήθηκα ότι ενδέχεται να χάσω το παιδί. Υπήρχε προϊστορία από τη μαμά μου η οποία είχε επίσης δύσκολη εγκυμοσύνη και γέννα με εμένα. Υπήρχε φόβος Ήμουν συνεχώς σε επαγρύπνηση. Ίσως αυτό να με έσωσε.» Τελικά η οικογένεια είναι ότι ομορφότερο έχει χτίσει στη ζωή της; «Η οικογένεια είναι το λιμάνι μου και η απαντοχή μου. Μπαίνω στο σπίτι και φορτίζω τις μπαταρίες μου. Μια αγκαλιά της κόρης μου, ένα χαμόγελο, μια ματιά αγάπης του άνδρα μου με γεμίζει και μου δίνει κουράγιο για την επόμενη ημέρα.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...