Δευτέρα 6 Ιανουαρίου 2014

Πώς αντέδρασε η Ιζαμπέλα Κογιεβίνα όταν έμαθε ότι περιμένει δεύτερο παιδί;

Τα παιδιά της Ιζαμπέλα Κογιεβίνα ήρθαν στη ζωή της με πολύ μικρή διαφορά ηλικίας! Πώς ένιωσε η ηθοποιός όταν έμαθε ότι περιμένει δεύτερο παιδί;


«Έμεινα έγκυος και ήμουν πολύ διστακτική. Για να είμαι ειλικρινής, με το πού γέννησα δεν μου ήρθε ενστικτωδώς αυτό που λένε, «ερωτεύτηκα αμέσως το παιδί
μου». Έπαθα ένα σοκ», εξομολογείται στο περιοδικό Λοιπόν και καταλήγει: «Σιγά – σιγά είχε αρχίσει να με κερδίζει ο μικρός, ένιωθα έρωτα και για εκείνον. Η οριστική απόφαση πυροδοτήθηκε από το ότι δεν υπάρχει πιο καλό δώρο να του κάνω από ένα αδερφάκι. Οπότε, είπα θα του το κάνω κι ας ζοριστώ, κι ας μην έχω χρόνο για μένα, κι ας μην έχω τις δυνάμεις, σωματικές και ψυχικές», καταλήγει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...