Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου 2014

Ανδρέας Γεωργίου: Ο πρωταγωνιστής του «Μπρούσκο» μιλά για τον αδερφό του που είναι φορέας του Aids

Καλεσμένος στα "Καρντάσιανς" ήταν το βράδυ της Τρίτης ο Ανδρέας Γεωργίου. Ο γνωστός ηθοποιός μίλησε για τη σχέση με τον αδερφό του, ο οποίος είναι φορέας του AIDS αλλά και για το πως μπήκε το "Μπρούσκο" στη ζωή του.


«Ο αδερφός μου είναι μια χαρά... Πρόσφατα έχω κάνει ένα βιντεάκι, που είναι καμπάνια, για την πρόληψη... έχω φωτογραφηθεί και γυμνός, γενικά έχω πάει και σε σχολεία και έχω μιλήσει γι' αυτό... μ' αρέσει να προσφέρω» δήλωσε χαρακτηριστικά. 


Στην συνέχεια της συζήτησης μίλησε για το πώς  πρέπει να αντιμετωπίζουμε έναν φορές του AIDS, λέγοντας: «Πρώτα από όλα να μην τους αφήνουμε μόνους τους, να τους συμπεριφοριφερόμαστε φυσιολογικά, να τους έχουμε στη ζωή μας... αυτοί οι άνθρωποι θέλουν να νιώθουν ότι η κοινωνία τους δέχεται» είπε.

Ακόμα, ο γοητευτικός πρωταγωνιστής του "Μπρούσκο" μίλησε για την επιτυχία της σειράς λέγοντας: «Έστησα μια σειρά που γυριζόταν στην Αθήνα και έπαιζε στην Κύπρο η οποία δεν πήγε καλά. Έψαχνα για σεναριογράφο, είπα "έχουμε ότι χρειαζόμαστε για να κάνουμε μια καλή δουλειά, δεν έχω σενάριο" και ξαφνικά άρχισα να ψάχνω για σεναριογράφο και βρήκα την Βάνα Δημητρίου. Της είπα πως έχω επιθυμία να κάνω ένα σίριαλ που να παντρεύει την Κύπρο με την Κρήτη»


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...