Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου 2014

Η απάντηση της Λίτσας Πατέρα στην Ελεονώρα Μελέτη: "Έχω κάθε δικαίωμα να επιλέγω φίλους"

"Προς τι τα παράπονα δεν το καταλαβαίνω"  


Η γνωστή αστρολόγος Λίτσα Πατέρα ήταν η σημερινή καλεσμένη της εκπομπής "Μες την καλή χαρά" και οι παρουσιαστές δεν θα μπορούσαν να μην τη ρωτήσουν για τις πρόσφατες δηλώσεις της Ελεονώρας Μελέτη για εκείνη.


Η Ελεονώρα Μελέτη μέσα από τον τηλεοπτικό αέρα της εκπομπής της είχε αποκαλύψει πως η σχέση της με την αστρολόγο, την περίοδο που παρουσίαζε τον "Πρωινό καφέ" δεν ήταν καλή. Η παρουσιάστρια είχε πει: "Είναι κεφάλαιο που με έχει στενοχωρήσει πολύ. Προσπάθησα να την πλησιάσω, έβαλα το κλάματα από την στενοχώρια. Και την πόρτα της χτύπησα και δώρο της πήρα και γράμμα της έγραψα και της ζήτησα να μου εξηγήσει αν έχω κάνει κάτι άθελά μου".
Η απάντηση της Λίτσας Πατέρα προς την Ελεονώρα Μελέτη ήρθε σήμερα μέσα από την πρωινή εκπομπή και ήταν ξεκάθαρη: "Εγώ είμαι φανατική Antenna που σημαίνει αυτό πως όποιον και αν έβαζε το κανάλι να κάνει μια εκπομπή εγώ προσπαθούσα με τον τρόπο μου να βοηθήσω όσο γίνεται από τη δική μου θέση για να πάει καλά η εκπομπή και ο Antenna. Αυτό σημαίνει πως δεν μπορεί να βρεθεί ένας παρουσιαστής από αυτούς που πέρασαν και να πει ότι η Λίτσα δεν θέλησε να βοηθήσει την εκπομπή μου. Αυτό σημαίνει ότι εγώ έκανα τη δουλειά μου. Από εκεί και πέρα  το να επιλέγεις φίλους και να έρχεσαι πιο κοντά νομίζω πως έχω κάθε δικαίωμα. Είναι δικό μου θέμα και δική μου επιλογή. Λάθος σωστή είναι δική μου επιλογή. Δεν καταλαβαίνω προς τι όλο αυτό. Στη δουλειά μου ήμουν άψογη, την πρώτη χρονιά που πήραμε την πρωτιά μιλούσα μια- μιάμιση ώρα συνέχεια. Τι άλλο θα μπορούσα να κάνω, Εγώ τη φιλία την θεωρώ ιερή. Άλλο πράγμα η γνωριμία άλλο η φιλία και έχω κάθε δικαίωμα να επιλέγω. Προς τι τα παράπονα δεν το καταλαβαίνω".  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...