Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2014

Φαίη Σκορδά: Η έκπληξη των αγαπημένων μου

Η Φαίη Σκορδά γράφει για την έκπληξη των φίλων και συνεργατών της για τα γενέθλιά της.


"Για να σας πω την αλήθεια μου, έξι μηνών έγκυος και μ' ένα πρόγραμμα φουλ στα παιδικά πάρτυ το Σαββατοκύριακο, είχα αποφασίσει να μην γιορτάσω τα 34α γενέθλιά μου. Οι πρώτες ευχές και τα πρώτα φιλιά το πρωί ήταν ήδη το ωραιότερο δώρο που θα μπορούσα να ζητήσω. Που να φανταστώ ότι θα σβήσω τέσσερις τούρτες σήμερα" περιγράφει η παρουσιάστρια.


"Γύρω στις 10 το πρωί έσβησα τα πρώτα κεράκια, γιατί ο αγαπημένος διευθυντής της καρδιάς μου, με είχε στο νου του και μου έστειλε σπίτι την πιο γλυκιά τούρτα. Και αυτό ήταν μόνο η αρχή. Στα παιδικά γενέθλια που ήμασταν καλεσμένοι, αφού τραγουδήσαμε και στα ελληνικά και στα αγγλικά τα χρόνια πολλά, ξαφνικά η μαμά τους και αγαπημένη μου φίλη, Σοφία, μου είχε ετοιμάσει μια έκπληξη. Μια τούρτα και για μένα. Συγκινήθηκα τόσο πολύ και πάνω που συνήλθα είχαμε ήδη φτάσει έξω από το εστιατόριο της Αργυρούς μου για να τσιμπήσουμε κάτι και να τη δούμε λίγο αυτήν και τον φίλο μας τον Μανώλη.

"Να ζήσεις Φαιούλα και χρόνια πολλά... μπαμπ μπουμ, φασαρία, γέλια, αγαπημένα μου πρόσωπα, δεν ήξερα που να πρωτοκοιτάξω. Ο Γιάννης στην αγκαλιά μου τρόμαξε και έβαλε τα κλάματα. Χρειάστηκε κι εγώ κι αυτός ένα τέταρτο να συνειδητοποιήσουμε ότι πρόκειται για πάρτυ έκπληξη. Η Αργυρώ μου και η Λίτσα μου εκεί μου χαμογελούσαν, ο Σάββας μου (ήρθε από την Θεσσαλονίκη για δυο ώρες να μου δείξει ακόμα μια φορά πόσο μ' αγαπά), ο διευθυντής της καρδιάς μου, η Γκαγκάκη που σχεδόν χοροπηδούσε και μου έλειψε να τη βλέπω όρθια και τόσο χαρούμενη, ο Θέμης με μια (χαχαχα!) ροζ γλάστρα, η Θεανούλα μου έλαμπε όπως πάντα, η Ντίνα και ο Θάνος που χθες τρώγαμε στο σπίτι τους και δεν μου είπαν τίποτα, η Ελεάννα να μου κάνει τις αγαπησιάρικες γκριμάτσες της σαν μικρό παιδί, η Αλεξάνδρα να με κυνηγάει με τις στέκες που έγραφαν "Happy Birthday" -και ο Γιάννης να με ρωτάει τι είχε ντυθεί! Το γλυκό μου Μπεκατωράκι μου που μου έδωσε το πιο γλυκό φιλί, και το κορίτσι μου, η Σόνια μου, που είναι πάντα δίπλα μου, με τον Θάνο της εκεί κοντά μου όπως πάντα. Για τη Σάσα θα σας πω μόνο πως ο Γιάννης την κυνηγούσε με το σπαθί του πειρατή και για τον Γιώργο ότι χάρηκε πιο πολύ από εμένα που ήταν όλοι εκεί. Σας ευχαριστώ πολύ για την υπέροχη μέρα που μου χαρίσατε κι ευχαριστώ όλους εσάς για τις αληθινές, όμορφες ευχές σας που μου στέλνετε από χθες. Ευτυχία είναι σ' αγαπούν. Κι εγώ είμαι πολύ ευτυχισμένη!

Σας ευχαριστώ".

Πηγή: faysbook.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...