Κυριακή 3 Νοεμβρίου 2013

Κώστας Κόκλας: «Έχω 4 χρόνια να πληρωθώ από την τηλεόραση»!

«Έχω τέσσερα χρόνια να πληρωθώ από την τηλεόραση και ζω από το θέατρο. Στη φάση που είμαι τώρα της ζωής μου, δυστυχώς δεν μπορώ να αποχωριστώ το θέατρο. Πιο μικρός έλεγα εντάξει, θα πάω στη Ζάκυνθο να κάτσω. Αλλά όσο περνάει ο καιρός και έχοντας ζήσει αρκετά χρόνια κάνοντας αυτή τη δουλειά, την αγαπάω και δένομαι μαζί της. Δεν μου είναι εύκολο να την αποχωριστώ πια. Οπότε, έστω και με λίγα, θα συνεχίσω να κάνω αυτή τη δουλειά.»

Αυτά δήλωσε, σε πρόσφατη συνέντευξη του στο περιοδικό YOU και στην Εβελίνα Καραγιαννοπούλου, μεταξύ άλλων, ο ηθοποιός Κώστας Κόκλας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...