Κυριακή 3 Νοεμβρίου 2013

Μαρία Γεωργιάδου: «Το “Βαλς” το βλέπω ως τηλεθεάτρια από το πρώτο επεισόδιο»

Η Μαρία Γεωργιάδου διανύει από τις πιο δημιουργικές της φάσεις στα επαγγελματικά της καθώς γράφει σενάρια για το «Βαλς με δώδεκα θεούς» και τα «Κλεμμένα όνειρα» αλλά και παίζει σε αυτά.

Σε συνέντευξή της εξομολογήθηκα αν παρακολουθεί τις σειρές ως τηλεθεάτρια.

«Ναι, βέβαια! Ειδικά το "Βαλς" το παρακολούθησα από το πρώτο του επεισόδιο, μέσω ίντερνετ όμως γιατί δεν προβαλλόταν ακόμη στην Ελλάδα - και μου άρεσε. Στο φετινό του κύκλο συμμετέχω και ως ηθοποιός. Οπότε, φέτος, πηγαίνω κι εγώ σταθερά και κάνω τα γυρίσματά μου! Δεν σου κρύβω ότι μου αρέσει πολύ αυτή η διαδικασία».

Προτιμάει να παίζει ή να γράφει περισσότερο;

«Ωραία ερώτηση! Και τα δύο μου αρέσουν, αλλά είναι δύο εντελώς διαφορετικές καταστάσεις. Όταν γράφεις είσαι μόνος σου, είναι μία εξαιρετικά μοναχική διαδικασία, μία κατάσταση μέσα από την οποία βλέπεις σφαιρικά όλους τους ρόλους και τους χαρακτήρες. Ενώ, όταν παίζεις, συγκεντρώνεσαι αποκλειστικά στον ρόλο σου», δήλωσε στο περιοδικό «DownTown Κύπρου».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...