Κυριακή 3 Νοεμβρίου 2013

Μάρα Ζαχαρέα: «Όσο μεγαλώνεις κάποια στιγμή τελειώνουν οι αυταπάτες»

Μία αποκαλυπτική συνέντευξη δίνει η Μάρα Ζαχαρέα μιλώντας για τα παιδικά της χρόνια, για τις τρυφερές στιγμές με την οικογένειά της αλλά και για την καθημερινότητά της.


Μιλώντας στο περιοδικό Madame Figaro αποκάλυψε τα στιγμιότυπα που κρατά από τα παιδικά της χρόνια ως ανάμνηση: 

«Από τα παιδικά μου χρόνια θα κρατήσω το ηλιοβασίλεμα σε ένα μικρό χωριό του Πηλίου, το Χόρτο, παρέα με την κολλητή μου, τη Μαρίλη. Θα κρατήσω την πολυτέλεια του να πιστεύεις πως ο χρόνος είναι όλος μπροστά σου. Θα κρατήσω τέλος το δικαίωμα να ζει κανείς με τις αυταπάτες του. Όσο μεγαλώνεις, μοιραία κάποια στιγμή τελειώνουν». Όσο για την καθημερινότητά της, η δημοσιογράφος αποκαλύπτει: «Η μέρα μου ξεκινά πάντα με ένα μεγάλο φλιτζάνι καφέ φίλτρου με γάλα, χωρίς ζάχαρη, γιατί αλλιώς δεν μπορώ να λειτουργήσω, και τελειώνει σπίτι μου κουλουριασμένη στον καναπέ με την οικογένειά μου κι ένα μικρό κομμάτι σοκολάτας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...