Κυριακή 3 Νοεμβρίου 2013

Αγχωμένη δηλώνει η Μαρία Μπεκατώρου για το νέο της ξεκίνημα

«Είναι κάτι πολύ καινούριο αυτό που κάνουμε φέτος. Έχω κάνει και μια τεράστια αλλαγή στη ζωή μου»


Η αλλαγή τηλεοπτικής της στέγης, ο Γρηγόρης Αρναούτογλου, ο Δημήτρης Σταρόβας και το άγχος της για το νέο της ξεκίνημα είναι μερικά από τα θέματα για τα οποία μίλησε η Μαρία Μπεκατώρου σε τηλεοπτικό περιοδικό.

«Η αλήθεια είναι ότι έχω αρκετό άγχος» εξομολογήθηκε η παρουσιάστρια. «Δεν έχω συνηθίσει ακόμα αυτή την αγωνία. Κάθε πρεμιέρα είναι και μία καινούργια αρχή», πρόσθεσε.

Σχετικά με τις αλλαγές που πραγματοποίησε φέτος η ίδια σχολίασε: «Είναι κάτι πολύ καινούριο αυτό που κάνουμε φέτος. Έχω κάνει και μια τεράστια αλλαγή στη ζωή μου. Άλλαξα επαγγελματική στέγη. Είκοσι χρόνια ήμουν στο Τηλεάστυ, ήταν πλέον μια οικογενειακή σχέση», είπε στο περιοδικό «Τηλεθεατής» και συνέχισε εξηγώντας αν το «διαζύγιο» αυτό ήταν επώδυνο: «Δεν ήταν επώδυνο, γιατί είναι σχέση για μια ζωή. Βλεπόμαστε και αγαπιόμαστε με την οικογένεια Καρατζαφέρη, και ήταν μια απόφαση που πήρα μετά από πολλή σκέψη και συζήτηση».

Όσον για το ποια είναι η σχέση της με τους φετινούς συνεργάτες της στην εκπομπή «Τα Καρντάσιανς»; «Τον Γρηγόρη τον ήξερα και τον συμπαθούσα πάρα πολύ, τον Δημήτρη τον γνώρισα εδώ. Είναι πολύ αυθεντικός άνθρωπος, ταιριάζουμε ως χαρακτήρες».

Τέλος, η Μαρία δεν δίστασε να χαρακτηρίσει την τηλεοπτική φετινή σεζόν «γεμάτη. Και είναι πάρα πολύ σημαντικό γιατί ο κόσμος έχει δουλειά, δημιουργήθηκαν νέες θέσεις εργασίας. Ο ΑΝΤ1 νομίζω ότι είναι βήματα μπροστά σε αυτό και είναι ωραίο να εργάζεσαι σε ένα κανάλι που σου προσφέρει σιγουριά και ασφάλεια». 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...