Τετάρτη 6 Νοεμβρίου 2013

«Έκανα μπότοξ γιατί μου έλεγαν ότι στα κοντινά πλάνα δεν έβγαινα καλή»!


Ελληνίδα ηθοποιός, πρωταγωνίστρια δημοφιλέστατης σειράς, αποκαλύπτει...


Η Τζόυς Ευείδη μιλάει στο περιοδικό ΟΚ και εξομολογείται στον Γιάννη Πουλόπουλο...

«Είχα κάνει μπότοξ όταν τέλειωσε το Καφέ της Χαράς, γιατί μου έλεγαν ότι στα κοντινά πλάνα δεν έβγαινα καλή. Δεν το επανέλαβα, γιατί γενικότερα είμαι λίγο "ότι θυμάμαι χαίρομαι" σε ότι αφορά στην ομορφιά μου. Με πιάνει μια φορά τη βδομάδα και βάζω κρέμες, περιποιούμαι τον εαυτό μου και μετά το ξεχνάω. Αν δεν φοβόμουν τόσο πολύ τις επεμβάσεις, θα είχα δοκιμάσει να κάνω τα πάντα, αλλά μου φαίνεται αδιανόητο να πάω οικειοθελώς στο νοσοκομείο».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...