Κυριακή 3 Νοεμβρίου 2013

Γωγώ Μαστροκώστα: «Είμαι στο "Dancing", γιατί μ' αρέσει ο φιλανθρωπικός σκοπός»

«Έχω φάει πολλές σφαλιάρες στο χώρο της τηλεόρασης»


Για τη συμμετοχή της στο Dancing With the Stars 4, την πρώτη της «επαφή» με τον χορό, αλλά και το ενδεχόμενο να επιστρέψει στην τηλεόραση μίλησε σε τηλεοπτικό περιοδικό η Γωγώ Μαστροκώστα. 

«Είναι ένα πολύ χαρούμενο show και ένιωσα την ανάγκη ως άνθρωπος να κάνω κάτι που να είναι πιο ανάλαφρο και διασκεδαστικό. Νομίζω ότι ήταν ο κατάλληλος χρόνος για μένα. Ένιωσα ότι θέλω να το κάνω και είπα θα το κάνω», είπε η ξανθιά πρώην παρουσιάστρια σχετικά με το πώς αισθάνεται που συμμετέχει στο show χορού του ΑΝΤ1.

Όταν της ζητήθηκε να σχολιάσει την πρώτη της επαφή με τους ballroom χορούς, είπε: «Ήταν λίγο πολύ όπως το περίμενα. Έχω μια ευκολία στο να μάθω τη χορογραφία λόγω της επαφής μου με τη γυμναστική, αλλά από εκεί και πέρα δεν έχει καμία σχέση με αυτό. Θέλει πολλή δουλειά για να βγει το σωστό αποτέλεσμα. Ούτως ή άλλως ο πρώτος λόγος που επέλεξα να το κάνω είναι αυτός: η δουλειά που γίνεται πίσω και δεν φαίνεται».

Τέλος, αναφέρθηκε στην πορεία της στον τηλεοπτικό χώρο, αλλά και στο ενδεχόμενο να επιστρέψει στην τηλεόραση: «Είμαι πολύ χορτάτος άνθρωπος σε ό,τι αφορά τα τηλεοπτικά και γενικότερα στο χώρο, θα έλεγα κι επειδή έχει τύχει να έχω φάει και πολλές "σφαλιάρες" στο χώρο, δεν είμαι άνθρωπος που προγραμματίζω κάτι τέτοιο. Εμένα με ενδιαφέρει η καθημερινότητά μου, να είμαι καλά, να περνάω καλά, να είναι καλά οι άνθρωποι που αγαπώ. Αυτά με ενδιαφέρουν. Δεν ξεκινάω τώρα για να έχω κάποιο σκοπό. Έχω μια πορεία, έχω περάσει αρκετά χρόνια στο χώρο, που σημαίνει ότι δεν κάνω αυτό για να κάνω κάτι άλλο. Είμαι στο "Dancing", γιατί μ' αρέσει ο φιλανθρωπικός σκοπός», ξεκαθάρισε η Γωγώ Μαστροκώστα στο περιοδικό «Νέο Τηλεκοντρόλ».
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...