Τρίτη 7 Ιανουαρίου 2014

Ευαγγελία Αραβανή: «Τον σύντροφό μου δεν τον βλέπω ανταγωνιστικά σε καμία περίπτωση»

Για την προσωπική της ζωή, την έκθεση στα Μέσα αλλά και για το αν βλέπει ανταγωνιστικά τον σύντροφο της, μίλησε σε πρόσφατη συνέντευξη της η Ευαγγελία Αραβανή.


«Όσον αφορά στην προσωπική μου ζωή, η θεωρία μου είναι η εξής: Δεν μου αρέσει να την εκθέτω σε κοινή θέα και να την πουλάω στα περίπτερα. Από την άλλη, έχω καταλάβει ότι αυτό αποτελεί τμήμα αυτού που λέμε "παιχνίδι της δημοσιότητας", άρα και αναπόσπαστο κομμάτι του χώρου που κινούμαι επαγγελματικά», λέει στο περιοδικό You και συνεχίζει:


«Προσπαθώ, λοιπόν, να προστατέψω την προσωπική μου ζωή μέχρι όποιο σημείο μπορώ. Αλλά όταν συμβαίνει να είσαι ζευγάρι μ' ένα πρόσωπο που επίσης είναι γνωστό στον κόσμο, αυτό κάνει τα πράγματα ακόμα δυσκολότερα. Τον σύντροφό μου δεν τον βλέπω ανταγωνιστικά σε καμία περίπτωση! Επιλέγεις να είσαι με έναν άνθρωπο και θέλεις να τον θαυμάζεις, να τον καμαρώνεις, οπότε γιατί να τον ανταγωνίζεσαι; Και χαίρομαι που ο σύντροφός μου είναι δίπλα μου και με συμβουλεύει όσο μπορεί, όταν έχει κάτι να μου πει. Αυτό που δεν μου αρέσει στις σχέσεις είναι το ψέμα. Τώρα αν ήταν κάτι αθώο, δεν ξέρω αν θα χώριζα την επόμενη στιγμή. Αλλά αυτό που με τίποτα δεν ανέχομαι είναι η βία και η αγριάδα. Θέλω ο σύντροφός μου να με σέβεται και να είναι προσεκτικός στις κινήσεις του».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...