Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2013

Μαίρη Συνατσάκη: «Δεν είναι δίκαιο αυτό που κάνετε! Δώστε λίγο χρόνο στην Δούκισσα»

Δούκισσα ή Ζέτα; Ποια θεωρεί η Μαίρη Συνατσάκη ότι παρουσιάζει καλύτερα το DWTS;


«Και στην δική μου περίπτωση στα τρία πρώτα επεισόδια του Master Chef είχαν βγάλει πόρισμα για το αν είμαι καλύτερη από την Ευγενία Μανωλίδου ή την Μαρία Μπεκατώρου. Κάτι αντίστοιχο γίνεται τώρα με την Δούκισσα που την συγκρίνουν με την Ζέτα παρόλο που η πρώτη έχει παρουσιάσει μέχρι τώρα τέσσερις εκπομπές και η δεύτερη 60. Θα μου επιτραπεί λοιπόν να προτάξω τα στήθη μου και να πω: 

«Δεν είναι δίκαιο αυτό που κάνετε! Δώστε της λίγο χρόνο» (Γελάει). Πάντως από ότι έχω δει μέχρι τώρα θεωρώ πως η Δούκισσα στέκεται πολύ καλά» τόνισε στο ΟΚ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...