Δευτέρα 13 Ιανουαρίου 2014

Παναγιώτης Πετράκης: «Δεν έχω πληρωθεί από τους ‘’Βασιλιάδες’’»

Ο Παναγιώτης Πετράκης είναι ένας ακόμη ηθοποιός που δεν έχει πληρωθεί από τους «Βασιλιάδες».


Ενώ αρκετοί ηθοποιοί έχουν αποκαλύψει ότι δεν έχουν πάρει τα χρήματά τους, ο Παναγιώτης Πετράκης δέχτηκε να συμμετάσχει στην σειρά. «Δεν έχω πληρωθεί από τους ‘’Βασιλιάδες’’. Η εταιρία παραγωγής έχει χρεοκοπήσει. Δεν σκοπεύω να κινηθώ νομικά», αποκάλυψε στο super tv και συνέχισε: 


«Έχουν πάρει χρήματα κάποιοι ηθοποιοί γι’ αυτή τη σειρά επειδή έχουν να κάνουν και άλλα πράγματα με το κανάλι. Το Megaως εταιρία αυτούς που θέλει να χρησιμοποιήσει τους πληρώνει. Εγώ δεν είμαι παιδί του Mega. Έτυχε, η δουλειά που έκανα «Τα Μυστικά της Εδέμ» να προβληθεί από το κανάλι, αλλά εμείς οι καλλιτέχνες είμαστε ελεύθεροι επαγγελματίες και δεν ανήκουμε σε κάποιον τηλεοπτικό σταθμό. Από εκεί και πέρα εμένα δεν μ’ ενόχλησε που πληρώθηκαν κάποιοι, αλλά που δεν πήρα εγώ τα λεφτά μου. Δούλευα επί τρεις μήνες ακατάπαυστα, κι αυτό είναι θεμελιώδες και αναφαίρετο δικαίωμα κάθε εργαζόμενου. Το τι κάνουν οι άλλοι δεν με απασχολεί και δεν αισθάνομαι κακία για όσους πληρώθηκαν. Αντίθετα χαίρομαι γι’ αυτούς. Γιατί κι αυτοί δούλεψαν σκληρά για την σειρά».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...