Σάββατο 28 Δεκεμβρίου 2013

Άκης Πετρετζίκης: «Δούλεψα σερβιτόρος για να έχω τα δικά μου λεφτά»

Μία εκ βαθέων εξομολόγηση κάνει ο Άκης Πετρετζίκης για την πορεία του μέχρι σήμερα.


Ο αγαπημένος τηλεοπτικός μάγειρας ο οποίος έγινε και ο πρώτος Master chef της χώρας μας, αποκαλύπτει πως προκειμένου να είναι αυτοσυντηρούμενος, από πολύ μικρός έκανε διάφορες δουλειές. 


«Δούλευα στον πατέρα μου ή και σερβιτόρος, για να έχω τα δικά μου λεφτά» λέει και συνεχίζει :

«Ήθελα να κάνω εγώ κουμάντο στον εαυτό μου. Προσπαθούσα να είμαι μέσα σε όλα στο σχολείο. Όταν είχα μαθηματικά, πήγαινα στην τάξη, όταν αποφασίζαμε να κάνουμε πανικό στο χημείο, ήμουν εκεί, αλλά πάντα είχα μέτρο. Έφτανα μέχρι εκεί που ήθελα. Ήμουν ελεγχόμενος και όχι ακραίος».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...