Σάββατο 28 Δεκεμβρίου 2013

Ο Χάρης Ρώμας για τα χρήματα που κερδίζει από τις επαναλήψεις των σίριαλ

«Νομίζω ότι ήταν δίκαιο γιατί οι σειρές μου απέφεραν έσοδα στο κανάλι και...»


Ο Χάρης Ρώμας βρέθηκε στον καναπέ του Μες Στην Καλή Χαρά μιλώντας για όλους και για όλα. Κάποια στιγμή η Κατερίνα Καραβάτου θέλησε να ρωτήσει τον ηθοποιό και σεναριογράφο: «Όλη αυτή η τηλεοπτική επιτυχία που έχεις κάνει και συνεχίζει να υπάρχει δεν έχει εξαργυρωθεί».


Η απάντηση του Χάρη Ρώμα ήταν: «Έχει εξαργυρωθεί εν μέρει. Νομίζω ότι ήταν δίκαιο γιατί οι σειρές μου απέφεραν έσοδα στο κανάλι και αποφέρουν ακόμα, οπότε... Δεν θα έλεγα ότι το εισέπραξα όπως θα μπορούσα να το εισπράξω. Έχω βγάλει χρήματα, έχω βοηθήσει και φίλους οι οποίοι δεν μου τα επέστρεψαν ποτέ και μιλάμε για αρκετά χρήματα και μου κοστίζει αυτό γιατί η δουλειά του ηθοποιού είναι ευκαιριακή δουλειά. Κι επίσης, ρίσκαρα και στη δουλειά μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...