Πέμπτη 26 Δεκεμβρίου 2013

Δούκισσα Νομικού: Νιώθω ακόμα μουδιασμένη από τον χωρισμό μου

Μπορεί να χώρισε με τον Χρήστο Χολίδη, αλλά επαγγελματικά διανύει μια από τις καλύτερες περιόδους.


Ωστόσο η Δούκισσα Νομικού, ακόμη και αν δεν βιάζεται δεν λέει όχι σε καινούργια πράγματα.

«Πάντα πίστευα σε αυτή την παροιμία. Ένα τέλος που φαίνεται δύσκολο και επίπονο, φέρνει πάντα μια νέα, πολλά υποσχόμενη αρχή. Νιώθω κάπως μουδιασμένη, και αυτός είναι ο λόγος που δεν αισθάνομαι έτοιμη για ένα νέο ξεκίνημα στην προσωπική μου ζωή», δήλωσε η παρουσιάστρια στο περιοδικό Hello.

Θα συγχωρούσε την απιστία η Δούκισσα Νομικού;

«Νιώθω τυχερή. Μέχρι στιγμής δεν μου έχει συμβεί κάτι τέτοιο. Τουλάχιστον δεν το έχω μάθει. Είμαι αρκετά κτητική στις σχέσεις μου, συνεπώς δεν ξέρω αν θα μπορούσα να την συγχωρέσω. Στην θεωρία όλοι είμαστε καλοί. Στην πράξη όμως, όλα είναι διαφορετικά», ανέφερε η παρουσιάστρια. Δεν παρέλειψε όμως να κάνει δηλώσεις σχετικά με τους νέους έρωτες.

«Και ποιος είπε ότι ο έρωτας έρχεται όταν είσαι έτοιμος; Έρχεται από μόνος του, απρόσκλητος. Παρ΄όλ΄ αυτά όχι. Το να ερωτευτώ είναι το τελευταίο πράγμα που έχω στο μυαλό μου αυτή την περίοδο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...