Κυριακή 12 Ιανουαρίου 2014

Στέφανος Μιχαήλ - «Μπρούσκο»: «Δεν μου αρέσουν η ανακατωσούρα και το χάος»

Ο Νεκτάριος της σειράς «Μπρούσκο» ή ο κατά κόσμο Στέφανος Μιχαήλ εξομολογήθηκε σε συνέντευξή του έχει κοινά με τον ήρωα που υποδύεται.


«Αγαπάω και εγώ, όπως και ο τηλεοπτικός μου χαρακτήρας, πολύ τα παιδιά και μου αρέσει να είναι όλα όμορφα γύρω μου. Προσπαθώ να τα διατηρώ όλα σε μια τάξη. Δεν μου αρέσουν η ανακατωσούρα και το χάος». 


Όσο για το αν έχει αλλάξει η ζωή του μετά τη συμμετοχή του στη σειρά είπε στο περιοδικό «ΕΓΩ»:

«Η ζωή μου εξακολουθεί να είναι αυτή που ήταν. Ασχολούμαι με αυτά που έκανα πάντα και πριν από το σίριαλ. Το μόνο που έχει αλλάξει είναι ότι, όταν περπατώ πλέον στο δρόμο, ο κόσμος με αναγνωρίζει».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...