Πέμπτη 28 Νοεμβρίου 2013

Eλεονώρα Μελέτη: Πώς απέκτησε fit σιλουέτα

Αποκαλύπτει τα μυστικά της διατροφής της! - Διατροφικές συνήθειες

Η Ελεονώρα έχει καθιερώσει εδώ και χρόνια έναν υγιεινό τρόπο διατροφής, χωρίς να στερείται τροφές που αγαπά. «Δεν τρώω ποτέ τηγανητά και βούτυρα, δεν μου αρέσουν. Επίσης, στο σπίτι μου δεν μπαίνει ποτέ ψωμί – είναι μια συνήθεια που πήρα από τη μαμά μου. Στο ψυγείο μου υπάρχουν μόνο φέτες του τοστ με μαύρο ψωμί που καταναλώνονται βασανιστικά αργά!» παραδέχεται στο People. 


Σήμερα είναι σε εξαιρετική φόρμα, χωρίς να έχει χάσει πολλά κιλά από πέρσι που ξεκίνησε το πρόβλημα με τη μέση της (μόλις τρία), αλλά η επανένταξή της στην άθληση είναι αυτή που βοήθησε το σώμα της να αλλάξει εντυπωσιακά. «Πέρσι έπαθα την κρίση με τη μέση μου, ενώ είχα ξεκινήσει προετοιμασίες για να τρέξω στον Κλασικό Μαραθώνιο τη διαδρομή των 42 χλμ. Τότε έκανα εντατική προπόνηση με προπονητή τον Χατζόπουλο –έτρεχα 10 χλμ. την ημέρα τέσσερις φορές την εβδομάδα– και διαλειμματικές ασκήσεις. Όταν αναγκάστηκα να σταματήσω, έτρωγα το ίδιο, αλλά δεν γυμναζόμουν, ενώ είχα και κατακράτηση υγρών από τα φάρμακα για τη μέση. Είχα βάλει μόνο δύο κιλά, αλλά σταμάτησα να γυμνάζομαι και όταν δεν γυμνάζομαι, φαίνεται ότι παχαίνω».

Το καλοκαίρι, όμως, ξεκίνησε δειλά να κάνει σερφ και να ασχολείται ξανά με πιο έντονες αθλητικές δραστηριότητες. Σε συνδυασμό με το γεγονός πως το καλοκαίρι πάντοτε τρώει λιγότερο εξαιτίας της ζέστης, έχασε αμέσως το λίγο επιπλέον βάρος, ενώ «ξύπνησε» και το σώμα της με τη γυμναστική. Παρ’ όλα αυτά δεν στερήθηκε. «Το καλοκαίρι δεν κάνω δίαιτες και διατροφές. Και φαγητό θα φάω, και το κοκτέιλ μου με τη ζάχαρη θα πιω» λέει.

Ποια είναι η σχέση της με το φαγητό; «Είμαι emotional eater. Το φαγητό είναι για μένα διέξοδος και καταφύγιο, όταν είμαι πολύ καλά ή καθόλου καλά. Όμως, καταλαβαίνω πως πεινάει το μυαλό και όχι το σώμα και ξέρω να το ελέγχω. Υστερίες, όμως, με το φαγητό δεν κάνω. Στα συρτάρια μου στη δουλειά έχω σοκολάτες, αλλά θα φάω δύο πλακάκια. Κι αν πάω σινεμά, θα πάρω ποπκόρν. Επίσης, δεν είμαι η γυναίκα που, όταν βγει ραντεβού, θα το παίξει λιτοδίαιτη και θα φάει μετά στο σπίτι. Μπορεί να βγω ραντεβού και να φάω πιο πολύ από τον άλλο». Βέβαια η Ελεονώρα μπορεί να τρώει ποσότητες («βάζω κάτω άντρα στις ποσότητες» παραδέχεται), αλλά δεν τρώει καθόλου junk food. Έχει να φάει σουβλάκι με πίτα πάνω από δυόμισι χρόνια, πίτσα ούτε θυμάται από πότε, ενώ η τελευταία φορά που έφαγε χάμπουργκερ ήταν πριν από δύο χρόνια σε αεροδρόμιο, επιστρέφοντας από ένα ταξίδι στο εξωτερικό. Αντίθετα, της αρέσει να πειραματίζεται με νέες υγιεινές γεύσεις. «Θα φτιάξω σούπα με σπόρο κινόα, θα δοκιμάσω μακαρόνια από αλεύρι ζέας, θα προτιμήσω ένα παστέλι από ορό τυρογάλακτος» εξηγεί.
Τις περιόδους που γυμνάζεται έντονα φροντίζει να τρώει καλά. «Επειδή ο οργανισμός μου υπερεκκρίνει ινσουλίνη 
–είναι το ακριβώς αντίθετο του διαβήτη–, δεν πρέπει να μένω πολλή ώρα νηστική, γιατί μου πέφτει το ζάχαρο». Έτσι έχει πάντα μαζί της ξηρούς καρπούς ή κάποιο φρούτο που μπορεί να καταναλώσει και ανάμεσα στις προπονήσεις.

Άσκηση
Η Ελεονώρα κάνει σερφ και το χειμώνα, όποτε έχει αρκετό αέρα, αλλά από τότε που το πρόβλημα στη μέση της είναι σε ύφεση ασχολείται και με άλλα είδη γυμναστικής. «Πέρσι, η υπομονή μου χτύπησε κόκκινο πολλές φορές, γι’ αυτό προσέχω πολύ τι κάνω. Είχα αναγκαστεί να σταματήσω το στίβο, γιατί επιβάρυνε το πρόβλημα στη μέση. Μόλις πριν από λίγες μέρες πήρα για πρώτη φορά το πράσινο φως να τρέξω για δεκαπέντε λεπτά και είμαι ενθουσιασμένη!» λέει. Ακόμα και πριν ξεκινήσει πάλι τις προπονήσεις στίβου, έκανε σχεδόν καθημερινά μία ώρα γρήγορο περπάτημα ως αερόβια άσκηση, ενώ έχει αρχίσει και μαθήματα pilates για να ενδυναμώσει τον κορμό. Για τον ίδιο λόγο κάνει συστηματικά και κοιλιακούς, όχι τα κλασικά crunches, αλλά κοιλιακούς με ελκτικές και ισομετρικές ειδικές ασκήσεις, που της έχει δείξει ο κινησιοθεραπευτής της.

η δίαιτά της
Πρωινό 
(πριν την άσκηση)
4 ασπράδια αυγού με τυρί κότατζ ή ξηροί καρποί με αποξηραμένα φρούτα ή μπανάνα με μέλι και καρύδια ή ταχίνι με ψωμί και μέλι

Μεσημεριανό
Τρεις φορές την εβδομάδα φροντίζει να τρώει υδατάνθρακα. Μία φορά την εβδομάδα τρώει μακαρόνια, μία ρύζι και μία γλυκοπατάτα. Μια φορά επίσης θα φάει μαγειρευτό φαγητό (πάντα μαγειρεμένο ελαφρά, χωρίς βούτυρα και τσιγαρισμένα λάδια)

Βραδινό
Κοτόπουλο, ψάρι ή κρέας μαγειρεμένο στο φούρνο ή στο τηγάνι (χωρίς λάδι) και σαλάτα. Είναι πιστή στο στεγνό φαγητό χωρίς λάδια και σάλτσες.

Γλυκό
Αποξηραμένα φρούτα, μπανάνα, μέλι, ταχίνι είναι υγιεινά και αγαπημένα της.

Διαβάστε περισσότερα στο PEOPLE που κυκλοφορεί μαζί με το ΘΕΜΑ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...