Τετάρτη 27 Νοεμβρίου 2013

Τάμτα: Το «The Voice» και η σχέση με την κόρη της

Η Τάμτα μίλησε στην κάμερα της εκπομπής «Μελέτησέ το» για το The Voice και την κόρη της που πριν λίγες ημέρες ενηλικιώθηκε.


Αν της πρότειναν, θα πήγαινε στο «The Voice» ως κριτής; «Παρόλο που πιστεύω ότι ίσως ακόμα να μην είμαι στη θέση να το κάνω, ωστόσο θα έπαιρνα ρίσκο και θα έλεγα "ναι" γιατί μου αρέσει πάρα πολύ αυτό το παιχνίδι».


Πώς είναι τώρα η σχέση με την 18χρονη κόρη της, Άννι; «Δεν αλλάζει κάτι τρομερά, μέχρι στιγμής τουλάχιστον. Όλα μια χαρά. Τα άγχη μας ούτως η άλλως ποτέ δεν σταματάνε, ένα φεύγει ένα έρχεται. Τώρα ίσως το άγχος είναι περισσότερο δικό της, επειδή μεγαλώνει και νιώθει και η ίδια ότι έχει ευθύνες περισσότερες. Δεν αλλάζουν όμως πολλά».

Η ενήλικη Άννι συμβουλεύεται τη μητέρα της για θέματα styling; «Της αρέσει το στιλ μου αλλά έχει λίγο διαφορετικό γούστο και στιλ. Είναι και άλλη η δουλειά της. Στο σπίτι μπορεί να μου πει τι να βάλω ως συμβουλή, ότι προτιμάει κάτι περισσότερο. Ρωτάει τη γνώμη μου πάντα για το τι θα φορέσει και πάντα βρίσκει κάτι απ’τα ρούχα μου».
/tvnea.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...