Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2013

Κατερίνα Καραβάτου: «Εγώ κάνω μια νέα αρχή. Δεν μου επιτρέπω να ακολουθήσω κάτι που «υπήρξε»

Την εκπομπή που παρουσιάζει η Κατερίνα Καραβάτου την ακολουθεί μια ίντριγκα. Αυτό δεν το φοβήθηκε;


Δεν είπε «πού πάω»; «Δεν με αφορά κάτι το οποίο υποτίθεται πως έγινε παλιά. Δεν με απασχολεί αυτό που ακούγεται ότι μπορεί να γινόταν, γιατί δεν το έχω ζήσει και δεν το ζω. Εγώ κάνω μια νέα αρχή. Δεν μου επιτρέπω να ακολουθήσω κάτι που «υπήρξε». Αυτό που με ενδιαφέρει είναι να δημιουργήσω κάτι ωραίο» τόνισε στο TVΈθνος. Τι διαφορετικό δίνει στην εκπομπή από τη Ναταλία; «Η Ναταλία έκανε εξαιρετική δουλειά. Είχε μια πολύ επιτυχημένη εκπομπή για πέντε χρόνια και είναι πάρα πολύ καλή παρουσιάστρια. Δεν τίθεται θέμα σύγκρισης γιατί όλοι οι άνθρωποι είναι διαφορετικές προσωπικότητες και ο καθένας βγάζει στο γυαλί αυτά που έχει και μπορεί.»


 Η εκπομπή πλέον βασίζεται σε μοντέλο δύο παρουσιαστριών; «Όχι, το μοντέλο μιας παρέας ανθρώπων που λειτουργούν μαζί. Είναι ξεκάθαρο, νομίζω, αυτό το πράγμα. Είμαι υπέρ της ομαδικής δουλειάς, της συνεργασίας.»
 Ως πιο έμπειρη από την Κωνσταντίνα Σπυροπούλου, θεωρεί ότι είναι λίγο η δασκάλα κι εκείνη η μαθήτρια; Πρόσφατα δήλωσε πως της αποπνέει σεβασμό... «Δεν μπορώ να πάρω τον ρόλο της δασκάλας ποτέ. Έχω διαβάσει κάποια πράγματα που έχει πει για μένα, αλλά βλέπω και τον τρόπο που μου φέρεται -και είναι άψογος. Εγώ προσπαθώ να κάνω το καλύτερο και επειδή είμαι ομαδικός τύπος θέλω να αισθάνονται όλοι όμορφα. Να αισθάνονται ασφαλείς, να έχουν κέφι και όρεξη. Κάθε δευτερόλεπτο της τηλεόρασης μπορεί να γίνει από υπέροχο μέχρι δυσάρεστο. Εγώ επιδιώκω το υπέροχο. Και μάλιστα από τη στιγμή που κρατάμε παρέα στον κόσμο τέσσερις ώρες. Μου αρέσει που όλοι στην ομάδα έχουν την ίδια αντιμετώπιση γι' αυτό που κάνουμε.» Την απασχολούν όσα λέγονται και γράφονται ή αναπαράγονται; Σκέφτεται διπλά τι θα πει; «Έχω μια αυτολογοκρισία από μόνη μου. Από παρά πολύ μικρή. Είχε να κάνει με τους γονείς μου μάλλον, που ήταν δάσκαλοι, και μπορεί να με ακολουθεί από εκείνα τα χρόνια. Είμαι αυθόρμητη «τόσο όσο» ώστε να ξέρω ότι μιλάω σε ένα μέσο με πανελλαδική εμβέλεια. Δεν μιλάω στην τηλεόραση όπως μιλάω σπίτι μου. Μπορείς να λες αυτό που πραγματικά θες να πεις αλλά με τον τρόπο που πρέπει.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...