Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2013

K. Δανδουλάκη:"Πριν από λίγους μήνες πέρασα κατάθλιψη και υπερκόπωση"

" Αν υπήρχαν ίντριγκες στο DWTS 4" δεν θα πήγαινα"


Η Κάτια Δανδουλάκη που αυτή την περίοδο βρίσκεται στις επάλξεις καθώς προετοιμάζεται για την θεατρική της παράσταση, αλλά και κάθε Κυριακή είναι στη θέση της στην κριτική επιτροπή του DWTS, μίλησε στην εφημερίδα Πρώτο και εξομολογήθηκε....

 Πρωταγωνιστείτε σε σίριαλ, παίρνετε μέρος στο " DWTS 4" και βρίσκεστε στις θεατρικές επάλξεις  με την παράσταση, "Μάντεψε ποιος θα πεθάνει απόψε." Γιατί δουλεύετε τόσο πολύ;


Από μικρή ένιωθα την ανάγκη να πάρω τη ζωή μου στα χέρια μου. Είχα ήδη κάνει σειρές όπως οι "Πάνθεοι" και ο "Χριστός ξανασταυρώνεται", ενώ συγχρόνως υπήρχε πάντα το θέατρο με ουσιαστικούς ρόλους πλάι σε μεγάλους ηθοποιούς, όπως η Έλλη Λαμπέτη, η Κατερίνα, ο Κώστας Μουσούρης, ο Δημήτρης Μυράτ και η Βούλα Ζουμπουλάκη. Όμως δεν άντεχα την αγωνία που υπήρχε κάθε σεζόν  για το αν θα μου γίνει πρόταση ή όχι.  Αυτό μου προκαλούσε φοβερή ανασφάλεια. Έτσι πολύ νέα, χωρίς οικονομική  κάλυψη, αποφάσισα  να μπω στο τεράστιο ρίσκο της θεατρικής παραγωγής.  Με τον τρόπο αυτό αισθανόμουν ότι κρατούσα  εγώ το τιμόνι της ζωής μου και όχι ένας άγνωστος παράγοντας. Ανακύκλωνα λοιπόν στην δουλειά μου τα χρήματα που έβγαζαν από αυτήν. Λόγω αυτής της επιλογής μου έπρεπε και πρέπει να δουλεύω συνέχεια, γιατί το θέατρο πάντα καταπίνει χρήματα. Εξαιρετικά σπάνια χαρίζει. Κι αυτό ισχύει γιατί όλο τον κόσμο. Ο θεατρικός παραγωγός είναι ένας άνθρωπος ταγμένος στο θέατρο, παθιασμένος με αυτό, που έχει απόλυτη συναίσθηση της πραγματικότητας ότι ποτέ δεν θα αποκτήσει χρήματα, αλλά θα κερδίσει όνειρα και ευτυχισμένα ταξίδια ψυχής.

Ρισκάρατε ποτέ στην προσωπική σας ζωή;

Με τον άνθρωπο της ζωής μου, τον Μάριο Πλωρίτη, ήμασταν 32 χρονια μαζί. Μόνο τα 12 από αυτά ζήσαμε  στο ίδιο σπίτι,  για λόγους εξαιρετικά σοβαρούς και προσωπικούς. Δεν ξέρω αν αυτή ήταν μια "συντηρητική" ζωή, αλλά ξέρω ότι ήταν ευτυχισμένη.

Ψυχανάλυση έχετε κάνει;

Όταν συνειδητοποίησα ότι ο Μάριος φεύγει από τη ζωή ένιωσα τη γη να χάνεται  κάτω από τα πόδια μου και ζήτησα βοήθεια. Το ότι γνώρισα καλύτερα την ψυχή μου με συμφιλίωσε απόλυτα με τον εαυτό μου, αλλά και με τους άλλους. Όπως δεν κρύβω πως πριν από μερικούς μήνες πέρασα υπερκόπωση και κατάθλιψη.

Στο "Dancing" γιατί πήγατε;

Αν  υπήρχαν ίντριγκες και δήθεν συμπεριφορές, δεν θα πήγαινα.  Είναι ένα ευχάριστο ψυχαγωγικό πρόγραμμα, που προσφέρει χαρά στον κόσμο. Προσωπικά έκτος από την επικαιρότητα μου αρέσει που δίνει στον κόσμοι και μια εικόνα του εαυτού μου που δεν μπορεί κανείς να δει μέσα από τους ρόλους των τηλεοπτικών σειρών.
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...