Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2013

Γωγώ Μαστροκώστα: «Δεν πίστεψα ποτέ ότι είχα όλους τους άντρες στα πόδια μου»

Τι γνώμη έχει αλήθεια η Γωγώ Μαστροκώστα για τον εαυτό της;


Πάντως σίγουρα δεν θεωρεί πως είναι μία από τις πιο όμορφες γυναίκες της χώρας μας καθώς όταν ερωτάται πώς ο Τραϊανός Δέλλας την έπεισε να πει το ναι και να τον παντρευτεί τη στιγμή που θα είχε στα πόδια της όποιον άντρα ήθελε, εκείνη είπε: 


«Δεν ένιωσα ποτέ όλο αυτό που μου περιγραφείς. Δεν πίστεψα ποτέ ότι είχα όλους τους άντρες στα πόδια μου. Πάντα έκανα μακροχρόνιες σχέσεις και το να κάνω οικογένεια ήταν μονόδρομος για μένα. Ή θα έκανα μ' αυτόν τον άντρα οικογένεια ή δεν θα κάνα καθόλου». Όσο για το πώς έχει καταφέρει μαζί με τον σύζυγό της να είναι ερωτευμένοι μέχρι και σήμερα, η ίδια αποκαλύπτει: «Παντρεύτηκα σε ώριμη ηλικία, οπότε είχα κατασταλάξει σε αυτά που έψαχνα στη ζωή μου. Όταν ξέρω ότι αυτό που έχω είναι αυτό που θέλω, θα κάνω τα πάντα για να το κρατήσω και δεν μ' ενδιαφέρει να το κρατήσω τυπικά, αλλά ουσιαστικά. Δεν θα παντρευόμουν ποτέ από συμφέρον, ούτε θα συμβιβαζόμουν. Θα παντρευόμουν μόνο από μεγάλο έρωτα και μεγάλη καψούρα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...