Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2013

Η Κωνσταντίνα ξαναχτυπά με ατάκες- καρφιά για τους πρώην συμπαίκτες της στο Dancing!

Η Κωνσταντίνα αποχώρησε από το «Dancing with the stars» και δεν έκρυψε την πικρία της.

Η τραγουδίστρια τόνισε ότι δεν παίζει τόσο σημαντικό ρόλο η ψηφοφορία του κοινού και πως υπάρχει σχέδιο από την παραγωγή για το πώς θα εξελιχθεί το παιχνίδι. 


«Η παραγωγή έκρινε, όπως φαίνεται, ότι δεν ήμουν τόσο καλή σε όλα. Πιστεύω ότι η ψηφοφορία του κόσμου παίζει πολύ μικρό ρόλο, ελάχιστο. Είναι συμβολική, Δεν πιστεύω αυτό που λένε,  ότι ο κόσμος αποφασίζει. Ένα παιχνίδι που βασίζεται στην τηλεθέαση δεν το αφήνεις στην τύχη του. Δεν χρησιμοποιώ τη λέξη «στημένο», αλλά υπάρχει σχέδιο κάθε φορά για το πώς θα εξελιχθεί η κατάσταση  και πως θα προβληθούν οι παίκτες. Όχι, δεν μετάνιωσα για όσα είπα. Γιατί είπε κάποιος ότι μετάνιωσα; Δεν παίρνω τίποτα πίσω», δήλωσε στο Λοιπόν και συνέχισε για τους πρώην συμπαίκτες της.

«Δεν μπορούσα να κάνω τα αστεία που έκαναν οι άλλοι στις κάμερες, γιατί θα αισθανόμουν , το λιγότερο, αστεία ή σαν καραγκιόζης. Εκτιμώ όλα τα παιδιά, κάνουν πραγματική προσπάθεια μέσα στο παιχνίδι. Κάποιοι βγάζουν χιούμορ, είναι ο χαρακτήρας τους, εγώ δεν μπορούσα να το κάνω, γιατί δεν είναι ο χαρακτήρας μου και δεν μου πηγαίνει. Αν προσπαθούσα να κάνω κάτι, που και αυτό τραβάει τον κόσμο, να κάνεις αστεία και να πετάς έξυπνες ατάκες, το πολύ- πολύ να γελοιοποιούμουν. Ήμουν συντηρητική με την έννοια της παρουσίας, και αυτό δεν το θέλουν , ίσως να μην ήμουν τόσο σέξι όσο θα έπρεπε να είμαι».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...