Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2011

Τι απάντησε ο Λάκης Γαβαλάς για τα χρέη προς το δημόσιο;

Το "Πρωινό mou" εντόπισε χτες τον σχεδιαστή στην θεατρική παράσταση της Ζωζώς Σαπουντζάκη...
Μετά την σύλληψη του τα ξημερώματα του Σαββάτου αφέθηκε ελεύθερος με περιοριστικούς όρους. Ο ίδιος δεν θέλησε να μιλήσει για την υπόθεση η οποία είναι ακόμα σε εξέλιξη. Είπε ωστόσο πως:

"Υπάρχει η καλή και η κακή πλευρά των ανθρώπων, υπάρχει η καλή και η κακή πλευρά των επιχειρηματιών. Εγώ θεωρώ ότι έχω διανύσει μία τεράστια καλή πλευρά της επαγγελματικής μου καριέρας, έχω φέρει το lifestyle στην Ελλάδα, έχω φροντίσει με τον καλύτερο τρόπο να το κάνω. Ζω σε μία χώρα από την αρχή μέχρι τέλος. Δεν έχω αλλάξει σαν στέλεχος στην εταιρεία μου. Αυτό ήμουν, είμαι και θα είμαι. Είχα μακροχρόνιους συνεργάτες. Τώρα όποιος δεν μπόρεσε να τα βγάλει πέρα και επιδέινωσε μία κατάσταση που η Ελλάδα προκαλεί σε γενικές γραμμές λόγω των συνθηκών που επικρατούν, αυτό είναι ένα θέμα που θα το δούμε στο μέλλον."

Δείτε ακόμα όσα είπε για τους FAB 5 και τον Ηλία Ψινάκη  ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...