Κυριακή 16 Δεκεμβρίου 2012

Ηλίας Μαμαλάκης: «Πληρώνομαι “κακά” στη ΝΕΤ»


Ο Ηλίας Μαμαλάκης σε συνέντευξή του εξομολογήθηκε αν είχε κάποιες αναστολές πριν δεχτεί την πρόταση να είναι σε απογευματινή εκπομπή της ΝΕΤ.

«Είχα πάρα πολλές αναστολές. Μου έκαναν μια πρόταση. Ήμουν πάρα πολύ επιφυλακτικός. Η εκπομπή είναι... κακοπληρωμένη. Είναι δύο χρόνια που έχω να βγω στην τηλεόραση με κάτι καινούργιο. Είχα τεμπελιάσει και είχα ανάγκη για κάτι δημιουργικό. Μετά από κάποιες προκαταρκτικές συζητήσεις θεώρησα πως έπρεπε να μιλήσω και με τους υπεύθυνους. Δεν είχα γνωρίσει ούτε την Ανθή Σαλαγκούδη, ούτε τον Γιάννη Δάρρα, τους δύο συμπαρουσιαστές της εκπομπής. Ήξερα λίγο πολύ ποιοι είναι και ανησυχούσα. Όταν όμως τους γνώρισα, μου άρεσαν και οι δύο πάρα πολύ. Η Ανθή είναι ένα νέο κορίτσι, χωρίς μεγάλη πείρα, που έχει όμως ένα «ανοικτό» μυαλό και προσαρμόζεται πολύ γρήγορα. Ο Γιάννης είναι πιο πεπειραμένος δημοσιογράφος και ψάχνει και αυτός το κάτι παραπάνω. Άρα λοιπόν, οι προσδοκίες των τριών μας ταυτίζονται. Από την άλλη, εάν με το επιτελείο των δημοσιογράφων που διαθέτουμε για τη γενικότερη ενημέρωση και με τη σωστή καθοδήγηση, να παίζουμε δηλαδή μεστά ρεπορτάζ, η εκπομπή θα πετύχει. Μέσα σε αυτές τις τρεις ώρες που θα είμαστε στον "αέρα", θα είμαι στην κουζίνα. Πρόκειται για "παράλληλη δράση" και ο τηλεθεατής θα παρακολουθεί όλη τη διαδικασία παρασκευής της συνταγής. Όλη η προετοιμασία μέχρι να φτάσουμε στο τέλος, που θα υπάρχει πρώτο και δεύτερο πιάτο, σαλάτα και ένα γλυκό». Όσο για το λόγο που είπε ότι η εκπομπή είναι «κακοπληρωμένη» εξήγησε στο «koolnews» αν απευθυνόταν στο budget. «Δεν γνωρίζω ποιο είναι το budget. Εγώ ξέρω πως πληρώνομαι "κακά"».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...