Κυριακή 9 Δεκεμβρίου 2012

Αγγ. Nικολούλη: Aποκαλύπτει την οικογενειακή της τραγωδία με δύο θανάτους

Η Αγγελική Νικολούλη μίλησε στο ένθετο People του Πρώτου Θέματος και αποκάλυψε την πιο δύσκολες στιγμές που είχε στη ζωή της.  Ο θάνατος έχει χτυπήσει την πόρτα της οικογένειάς μου δυο φορές, βυθίζοντάς μας σε βαρύ πένθος. 

Την πρώτη φορά χάθηκε ο 10χρονος γιος του αδελφού μου και τη δεύτερη φορά ο 22χρονος μονάκριβος γιος της αδελφής μου. Και στις δυο περιπτώσεις επρόκειτο για τραγωδία και ένιωσα την ανάγκη να στηρίξω τους δικούς μου ανθρώπους. Θυμάμαι χαρακτηριστικά ότι έκανα εκπομπή και μετά, ξενυχτισμένη και άυπνη, έφευγα για τη Θεσσαλονίκη για να πάω στο νεκροτομείο…

Εντύπωση προκάλεσε κι απάντησή της όταν ρωτήθηκε αν σκέφτηκε ποτέ να αλλάξει την προφορά της: Δεν θέλησα ποτέ να κάνω ορθοφωνία γιατί πίστευα ότι και αυτό αποτελεί σήμα κατατεθέν μου. Ποτέ δεν πούλησα άλλωστε ότι είμαι γηγενής Αθηναία. Όταν πρωτοβγήκα στην τηλεόραση φορούσα σιδεράκια. Θυμάμαι τον Αλαφούζο, έκπληκτο να ρωτάει: “Μα είναι δυνατόν να βγει έτσι στην τηλεόραση;. Από τα σιδεράκια αυτά προέκυψε και το παρατσούκλι σιδηρά κυρία."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...