Πέμπτη 11 Απριλίου 2013

«Ανέβαινα στη σκηνή µεθυσµένος, ήμουν αξιοθρήνητος», δηλώνει ο τηλεοπτικός Σουλεϊμάν


Για το πόσο κοντά έφτασε στο να αλλάξει δουλειά μίλησε -μεταξύ άλλων- ο Χαλίτ Εργκέντς, πρωταγωνιστής του «Σουλεϊμάν, ο μεγαλοπρεπής», σε τηλεοπτικό περιοδικό.

«Όταν πήγα στην Αµερική, ήµουν ήδη 30 ετών. Από την επαφή µε τον κόσµο εκεί ήταν φανερό ότι δεν είχαµε σηµείο επαφής, δεν είχαµε κοινή ιστορία, ούτε γελούσαµε µε τα ίδια αστεία. Αποφάσισα να αλλάξω επάγγελµα. Άρχισα να κοιτάζω για σχολές µαγειρικής και φυσιοθεραπείας. Υπήρχαν κάποια πανεπιστήµια που παρείχαν εκπαίδευση. Ήταν ακριβώς εκείνη τη στιγµή που ήρθε η προσφορά για δουλειά στην Τουρκία». Αυτό δήλωσε ο ταλαντούχος πρωταγωνιστής στο My TV.

Προσθέτοντας «Μου τελείωναν και τα λεφτά και ήµουν σε απόγνωση. Για µένα ήταν σχεδόν τραγικό να παίζω σε παιδικό θέατρο και από την άλλη να κάνω τον µπάρµαν στο φουαγέ ενός µουσικού θεάτρου. Μάλιστα, στα διαλείμματα του µιούζικαλ "Ο Βασιλιάς των λιονταριών" έπινα ακατάπαυστα. Ήταν αξιοθρήνητη η κατάστασή µου. Ανέβαινα στη σκηνή µεθυσµένος».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...