Τρίτη 13 Απριλίου 2010

Η όχι και τόσο σκληρή Αντιγόνη

«Δεν ξέρουμε ούτε εμείς ποιος είναι ο δολοφόνος». Η σκληρή Αντιγόνη των «Μυστικών της Εδέμ» μιλάει στην «Espresso» για τη συμπεριφορά της απέναντι στον γιο της και τις επιθυμίες του, αλλά και για το πόσο περήφανη είναι που παίζει σε μια σειρά την οποία, όπως λέει η ίδια αλλά και η AGB, παρακολουθεί η μισή Ελλάδα. 

Η Στέλλα Παπαδημητρίου δεν είναι όσο κακιά δείχνει και μιλά για τον ρόλο της: «Η Αντιγόνη δεν είναι κακιά. Είναι υπερπροστατευτική για το παιδί της. Οι άλλοι την έκαναν να έχει αυτή τη συμπεριφορά. Ο Ρούσος (Δάνης Κατρανίδης) και ο Λύτρας (Παναγιώτης Μπουγιούρης) με έκλεισαν στη φυλακή και μου πήραν όλη την περιουσία. Δεν μπορώ να ξεχάσω το κακό που έκαναν αυτοί σε μένα». Η Στέλλα Παπαδημητρίου, λοιπόν, ως Αντιγόνη επιμένει πως ό,τι κάνει το κάνει για το καλό του παιδιού και, ενώ δεν γνωρίζει ούτε η ίδια τον δολοφόνο, το μόνο που μπορεί να μας αποκαλύψει είναι: «Η Εύα θα μάθει για το άλλοθι του Στέφανου. Εχουμε να δούμε ακόμα πάρα πολλά».

Τα τελευταία χρόνια η Στέλλα Παπαδημητρίου ζούσε εκτός Αθηνών και συμμετείχε στο ΔΗΠΕΘΕ Λάρισας και Σερρών. Οπως λέει στην «Espresso» η ηθοποιός, «αυτά τα χρόνια δεν είχα την πολυτέλεια να αντεπεξέλθω σε ένα συνεχή ρόλο, αλλά τώρα που επέστρεψα και μπορώ, νιώθω περήφανη που δουλεύω σε αυτή τη σειρά». Οσο για το πώς είναι η καθημερινότητά της; «Εκανα ένα δυνατό comeback και το απολαμβάνω. Περνάω πολύ καλά. Είμαι πολύ χαλαρή, χωρίς άγχος. Νιώθω πολύ ήρεμη και τα “Μυστικά της Εδέμ” ήταν για μένα το κερασάκι στην τούρτα». 

Στην ερώτηση αν όσα βλέπουμε στην καθημερινή δραματική σειρά του Mega μπορεί να συμβαίνουν στην πραγματικότητα η Στέλλα Παπαδημητρίου απαντά: «Ορισμένα ναι, ορισμένα όχι. Η νοοτροπία του “όλα θα μείνουν στον εγγόνι” υπάρχει στις πλούσιες οικογένειες. Κάποια στιγμή μου είχε πει μια κυρία: “Τα κοσμήματά μου δεν θα τα δώσω ούτε στον εγγονό ούτε στον γιο μου. Θα τα δώσω στην εγγονή μου. Ο γιος και ο εγγονός θα τα δώσουν στη σύζυγό τους, που κάποτε μπορεί να τη χωρίσουν. Στα χέρια της εγγονής λοιπόν είναι ασφαλή. Μένουν στην οικογένεια”». 

Τέλος, η Στέλλα Παπαδημητρίου απαντά και σε αυτούς που ενδεχομένως την «αντιπαθούν» σε αυτόν τον ρόλο της σκληρής Αντιγόνης που δεν αφήνει τον γιο της Στέφανο (Αλέξανδρος Σταύρου) να ζήσει τον έρωτά του με τη Μελίτα (Χρύσα Παππά): «Είμαι μες στην καλή χαρά. Δεν έχω καμία σχέση με την Αντιγόνη. Διαθέτω, βέβαια, δυναμικό χαρακτήρα, αλλά δεν νομίζω ότι θα μπορούσα να είμαι τόσο σκληρή. Βέβαια, στην περίπτωση που κάποιοι είχαν κάνει τόσο μεγάλο κακό στην οικογένειά μου, δεν ξέρω πώς θα αντιδρούσα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...