Κυριακή 20 Ιουνίου 2010

Γ. Λαμπαθάκης: «Δεν θα είμαι στο Μες στην καλή χαρά»

Ο Γιώργης Λαμπάθακης αμέσως μόλις έκανε την εμφάνισή του στην εκπομπή του ALPHA «Σπίτι από την αρχή» προκάλεσε αίσθηση. Τόσο μεγάλη, ώστε αρκετοί να λένε ότι έχει μέλλον στην τηλεόραση.

Ο ίδιος πάντως λέει για την πρώτη του επαφή με την t.v.:

«Η πρώτη μου εμπειρία ήταν εντελώς αμήχανη γιατί δεν είχα καταλάβει ακριβώς με τι πάω να ασχοληθώ. Νομίζω πως στην αρχή ήμουν ένα αγγούρι μπροστά στην κάμερα. Μου πήρε πολύ χρόνο να προσαρμοστώ. Σιγά, σιγά αρχίζω να συνηθίζω ότι είμαι γνωστός, ότι με ξέρουν μερικοί άνθρωποι παραπάνω».

Θα είναι άραγε από την επόμενη σεζόν στην παρέα του «Μες στην καλή χαρά» όπως ακούγεται;

«Όχι δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Έχω βρεθεί στο πλατό της εκπομπής ήδη δυο φορές και πέρασα πολύ καλά. Η αλήθεια είναι πως έχουμε καλή χημεία με τη Ναταλία, το Θέμη και τη Σίσσυ, μου είναι όλοι εξαιρετικά συμπαθείς και ένιωσα άνετα μαζί τους. Όμως αυτό απέχει πολύ από το να είμαι στην εκπομπή τους του χρόνου».

Πάντως δεν θα απέκλειε να κουβεντιάσει μια πρόταση για του χρόνου.

«Εγώ βρέθηκα στην τηλεόραση από σπόντα. Είμαι αρχιτέκτονας, όχι παρουσιαστής. Γι’ αυτό και συμμετέχω στη συγκεκριμένη εκπομπή, επειδή έχει ένα κομμάτι της δουλειάς που με αφορά.  Φυσικά έχω όνειρα και στόχους, όμως αυτά έχουν να κάνουν με την αρχιτεκτονική. Δεν ξέρω καν αν ο χαρακτήρας μου είναι κατάλληλος γι’ αυτή τη δουλειά, δεν ξέρω αν μου ταιριάζει κάτι τέτοιο. Παρ’ όλα αυτά δε θα απέκλεια καμία πρόταση».

Πηγή: People

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...