Κυριακή 3 Απριλίου 2011

«Μαύρος Κύκνος» ο... Τρύφων Σαμαράς

Ο Τρύφων Σαμαράς μιλάει πάντα χωρίς φόβο… αυτοσαρκάζεται, δεν μελετάει κάθε του λέξη, είναι αυθόρμητος, γελαστός, χαρούμενος, συνεπής στη δουλειά του, του αρέσει να τολμάει και να κάνει διαφορετικά πράγματα, αρκεί… να περνάει όμορφα!
Εμπνευσμένος από την ταινία... «Black Swan» φωτογραφήθηκε ως «Μαύρος Κύκνος» θέλοντας να δείξει έμπρακτα ότι μπορεί να χορέψει με πάθος και αυθορμητισμό… και να γίνει ο καλύτερος. Όπως δήλωσε στη «Real life» δεν περίμενε να είναι τόσο αγαπητός, ούτε να έχει αυτή την ανταπόκριση από το κοινό: «Αυτό που με εξέπληξε πιο πολύ δεν είναι το “μπαμ” των media, αλλά η αγάπη του κόσμου. Δεν περίμενα ότι είμαι τόσο αγαπητός.» 
 
Παραδέχεται ωστόσο ότι το απολαμβάνει λέγοντας «Σίγουρα με τρέφει κι έχω κι αυτό το τσαλάκωμα που κάνει τον άλλον να σε αγαπήσει. “Έχω το θεατράλε”, μου βγαίνει όταν το θέλω, γιατί δεν είμαι πάντα έτσι. Όλα αυτά τα χρόνια, με την τηλεόραση και τα media, δεν ήμουν ένας απλός κομμωτής. Με το “Wipe Οut”, άρχισα να τσαλακώνομαι, να μην παίρνω τον εαυτό μου τόσο σοβαρά. Δεν είμαι χορευτής, ούτε θέλω να γίνω, αλλά είπα… εδώ πήγα στο“Wipe Οut”, δεν θα τα καταφέρω στο χορό που είναι και λίγο πιο λεπτεπίλεπτος;. Έτσι σκεφτόμουνα, γιατί μόλις άρχισα, είδα τα σκούρα… »! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...