Δευτέρα 2 Μαΐου 2011

Σαμαράς: "Δεν το πίστευα ότι πήρα υψηλότερη βαθμολογία!"

Η βαθμολογία που πήρε από τους κριτές το βράδυ της Κυριακής στο DWTS, αλλά και η αποχώρηση της Μαρίας Τσουρή ήταν τα θέματα για τα οποία μίλησε ο Τρύφωνας Σαμαράς, στην κάμερα της «Πρωινής Μελέτης», αμέσως μετά το τέλος του live σόου.

«Χρωστάω πάρα πολλά στην Κλώντια-Άννα τη χορογράφο μου, για την επίδοσή μου γενικά. Με έχει βοηθήσει πολύ. Λόγω όλου αυτού που γίνεται με την πολύ κακή μου βαθμολογία τελευταία, δεν το πίστευα ότι πήρα τέτοιους βαθμούς σήμερα. Στενοχωρήθηκα πάρα πολύ με την αποχώρηση της Μαρίας, γιατί είναι μια κοπέλα που είναι πολύ αληθινή, καθόλου ψεύτικη σαν χαρακτήρας και από τα καλύτερα παιδιά που έχω γνωρίσει μέσα από τη σόου-μπιζ. Κι εγώ και η Μαρία δεν έχουμε έρθει εδώ με στόχο να σηκώσουμε το λάβαρο της νίκης, γιατί δεν είμαστε επαγγελματίες χορευτές και ο κόσμος το ξέρει», είπε ο γνωστός κομμωτής


yupi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...