Τρίτη 15 Οκτωβρίου 2013

Πρωταγωνιστής από τα «Κλεμμένα όνειρα» αποκαλύπτει την σχέση μίσους που είχε με τον πατέρα του


Δύσκολα παιδικά χρόνια έζησε γνωστός πρωταγωνιστής από την καθημερινή σειρά, «Κλεμμένα όνειρα».

«Όσο θυμάμαι τον εαυτό μου οι γονείς μου ήταν σε διάσταση. Κάποια στιγμή στην ζωή μου επέλεξα να μην έχω σχέση με τον πατέρα μου. Δεν θα πω ψέματα. Πολλές φορές και ως έφηβος και αργότερα το σκεφτόμουν να τον συναντήσω. Αναρωτιόμουν πώς θα ήταν η ζωή μου αν υπήρχε η πατρική φιγούρα στο σπίτι. Βέβαια θεωρώ ότι ίσως είναι και καλύτερα που ήρθαν έτσι τα πράγματα γιατί πιστεύω πως όταν ένα ζευγάρι δεν τα βρίσκει και αυτό έχει αντίκτυπο και στα παιδιά, καλύτερα να χωρίζει.  Πολλές φορές είχα την ανάγκη να τον δω, να του μιλήσω. Επειδή όμως από μικρός ήξερα τι ήθελα στην ζωή μου και έβαζα κάτω τα δεδομένα, ένιωθα ότι δεν θα έβγαζε πουθενά. Βέβαια μετά από χρόνια τον ξαναείδα, μιλήσαμε και τον συγχώρεσα» τόνισε ο Ορέστης Τρίκας  στο SuperTv. Πώς ήταν η συνάντησή τους; «Ήταν περίεργη, δύσκολη γιατί έγινε στον θάλαμο ενός νοσοκομείου. Ήταν πολύ περίεργη «ενεργειακά» στιγμή». Γιατί είχαν απομακρυνθεί; «Δεν μου πήγαινε ο χαρακτήρας του. Έκανε πολλά και μεγάλα λάθη οπότε επέλεξα να μην έχω σχέση με αυτό τον  άνθρωπο.»


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...