Πέμπτη 31 Οκτωβρίου 2013

Δήλωση-βόμβα της Κωνσταντίνας για το Dancing! "Δεν είναι τόσο καθαρό το παιχνίδι όσο φαίνεται"!

"Το επίπεδο πέφτει πολύ..."!

Η επιστροφή της Κωνσταντίνας μέσω του "Dancing with the Stars", οι δυσκολίες που αντιμετώπισε στην πορεία τις, ο τηλεοπτικός "καυγάς" στο πρωινό του Αντέννα και το ξέσπασμά της για το "Dancing"! Αυτά και πολλά άλλα είπε στον Γιάννη Βίτσα και το περιοδικό "ΕΓΩ"!

Θεωρείς ότι αδικήθηκες από την επιτροπή;

"Η λέξη αδικήθηκα δεν μου αρέσει καθόλου. Σημαίνει ήττα. Η παραγωγή κρατά τους καλλιτέχνες που εξυπηρετούν τα συμφέροντα της εκπομπής και την τηλεθέαση. Εγώ είμαι σοβαρό άτομο. Δεν μπορώ να κάνω καραγκιοζιλίκια προκειμένου να προσελκύσω το ενδιαφέρον, γιατί είναι έξω από το ύφος μου, ούτε εχω χορευτικές ικανότητες ή μια εταιρία πίσω μου.

Φαίνεται πως έπαιξε ρόλο ότι δεν είχα κάποια στήριξη από μια εταιρία που θα είχε κάνει συμφωνία να μην αποχωρήσει ο καλλιτέχνης της από το πρώτο live. Δεν είναι τόσο καθαρό το παιχνίδι όσο φαίνεται..."


Πιστεύεις πως οι εταιρίες ορισμένων έχουν διεκδικήσει την παραμονή τους στο show ;

"Γίνονται συμφωνίες από πριν..."

Κατά την τηλεοπτική σου συνάντηση με τον Γιώργο Λιάγκα γράφτηκε ότι υπήρχε ένταση ανάμεσά σας

"Υπήρχε ένταση. Όταν αποχωρεί ένας καλλιτέχνης - και μιλώ για όλους τους συμμετέχοντες όχι μόνο εμένα-, το κανάλι με τον τρόπο του ευχαριστεί τον παίκτη που δέχτηκε να συμμετάσχει. Ένας τρόπος για να το εκφράσουν αυτό είναι να δείξουν την εμφάνισή του όταν τον καλούν σε κάποια εκπομπή. Δεν έδειξαν τίποτα.

Ο Λιάγκας είπε "Α! Δεν είδα πως χόρεψες. Θα δω το βίντεο τώρα. Το βίντεο δεν μπήκε ποτέ στην ουσία, γιατί αυτό που έδειξαν ήταν αποσπάσματα από όλους τους διαγωνιζόμενους. Το μόνο που ήθελε ήταν να αρχίσω να κουτσομπολεύω αν ο Μουρούτσος τα έχει με την παρτενέρ του ή τι γίνεται στα παρασκήνια. Δεν είναι του επιπέδου μου. Αν ήταν σοβαροί, όταν με καλούσαν, θα έδειχναν το βίντεό μου, τις κριτικές που έλαβα. Αυτό ήθελαν να το καλύψουν και έπεσαν σε κουτσομπολίστικες και δεύτερες καταστάσεις. Για αυτό εκνευρίστηκα".

Θεωρείς ότι σε προσέβαλαν ;

"Ξέρω να διαχειρίζομαι τις καταστάσεις. Ήταν προσβλητικό για τον καλεσμένο τους να μιλούν μεταξύ τους και να λένε σαχλαμάρες. Προσπαθουν να ρίξουν το επίπεδο της εκπομπής για να έχουν τηλεθέαση. Και τα καταφέρνουν τώρα, μακροπρόθεσμα όμως δεν θα τους βγει σε καλό"

"Με ενοχλεί το ύφος των εκπομπών. Το επίπεδο πέφτει πολύ..."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...