Πέμπτη 14 Νοεμβρίου 2013

Κωστόπουλος σε Λιάγκα: «όταν λέμε 80%, είναι 6 - 7 μηχανάκια»

​«Τα νούμερα είναι τόσο σχετικά και τόσο αηδία», υποστήριξε ο Πέτρος Κωστόπουλος και «κάρφωσε» on air τον Γιώργο Λιάγκα, ο οποίος την Τετάρτη καυχήθηκε στον αέρα της εκπομπής για την τηλεθέασή τους.


«Δεν μιλάω ποτέ για νούμερα τηλεθέασης που αφορούν εμένα. Θα πω, όμως, κάτι, επειδή αγαπάω πολύ την Αργυρώ και την αγαπάει πολύ και ο κόσμος. Χθες στα γυναίκεια νεανικά κοινά έκανε ποσοστό 93,7%. Δεν το έχω ξαναδεί εγώ με τα μάτια μου αυτό το ποσοστό! Δεν υπάρχει, έτριβα τα μάτια μου!», είπε ο παρουσιαστής του ΑΝΤ1.

Αφορμή σε δηλώσεις της Κατερίνας Γκαγκάκη για τα νούμερα του «Dancing With The Stars» βρήκαν οι πρωινοί του Mega και η... πληρωμένη απάντηση δεν άργησε:

«Χθες ξέρεις τι κάναμε; Την ώρα που μιλάγαμε με την κυρία που δεν ήξερε ότι γέννησε, πήγαμε στο 15 – 44, 80%. Ξέρεις τι είναι το 80%; Για να στο αποδομήσω, επειδή οι άλλοι το κάνουν θέμα, είναι 6 – 7 άνθρωποι, 6 – 7 μηχανάκια! Για τα νούμερα να μην το κάνουμε θέμα, γιατί και το 80%... σιγά τα δέντρα!», είπε προς τον Άκη Καβατζίκη ο Πέτρος Κωστόπουλος και... νταααααν το καμπανάκι για τον Λιάγκα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...