Τρίτη 24 Δεκεμβρίου 2013

Το μεγάλο μυστικό της Βίκυς Χατζηβασιλείου! Οι αποκαλύψεις της παρουσιάστριας που γράφει ιστορία!!!

Η Βίκυ Χατζηβασιλείου έχει γράψει τη δική της ιστορία. Όχι μόνο με την εκπομπή της «Πάμε Πακέτο» που έχει κατακτήσει το τηλεοπτικό κοινό και την έχει κατατάξει στις κορυφαίες παρουσιάστριες της χώρας, όχι μόνο με τα μυστικά ομορφιάς που ανανεώνουν κάθε γυναίκα αλλά και με το γάμο της.


Η αγαπημένη παρουσιάστρια είναι από τα ελάχιστα πρόσωπα της τηλεόρασης που ακόμη και σήμερα δηλώνει τρελά ερωτευμένη με το σύζυγό της Γιάννη Ακκά, με τον οποίο έχει αποκτήσει δύο υπέροχα παιδιά. Τι κι αν έχουν 23 χρόνια παντρεμένοι; Νιώθουν και οι δύο όπως στην αρχή. Υπάρχει και, αν ναι, ποια είναι η μυστική συνταγή που κρατά ζωντανό τον γάμο τους;


«Όντως υπάρχει μυστική συνταγή», παραδέχεται η Βίκυ Χατζηβασιλείου. «Πρέπει να θέλεις πραγματικά ο γάμος σου να πετύχει. Και υποχωρήσεις θα κάνεις και νερό στο κρασί σου θα βάλεις και ένα βήμα πίσω για το σύντροφό σου θα κάνεις. Ο γάμος θέλει πολλή δουλειά, υπομονή, επιμονή και από τις δύο πλευρές για να μπορέσει να αντέξει στο χρόνο».

Η Βίκυ παντρεύτηκε τον Γιάννη στις 19 Μαΐου («την ημέρα Γενοκτονίας των Ποντίων», όπως συνηθίζει να λέει) και στην τελευταία τους επέτειο τον ευχαρίστησε για τις στιγμές που έζησε και ζει δίπλα του. Για το γάμο τους που «έδεσε τον Γιάννη κι εμένα σε μια κοινή διαδρομή διαρκείας, άλλοτε ευχάριστης και ήρεμης σαν να κάνεις περίπατο ένα απομεσήμερο δίπλα στη γαληνεμένη θάλασσα και να ρουφάς το ιώδιο, και άλλοτε (ευτυχώς σπάνια) περιπετειώδους και απρόβλεπτης σαν να έπιασε ξαφνικό μπουρίνι κι εσύ είσαι χωρίς τη νιτσεράδα σου μπροστά στο πελώριο κύμα. Το θέμα είναι, όταν θα βγεις βρεγμένος από την καταιγίδα, ο σύντροφός να είναι πάντα εκεί, έτοιμος να σε στεγνώσει στοργικά».

Η παρουσιάστρια παραδέχεται ότι έχει ερωτηθεί αμέτρητες φορές για το σύντροφο της ζωής της. «Αναλογιζόμενη όλη αυτή τη διαδρομή με τον άντρα μου στον κοινό πολυετή βίο, διαπιστώνω πως είχε πάντα πολλή υπομονή κι ένα αδιάβροχο στις μπόρες…. Τον ευχαριστώ», ανέφερε χαρακτηριστικά δείχνοντας ότι η φλόγα ανάμεσά τους όχι μόνο εξακολουθεί να υπάρχει αλλά και να είναι πάρα πολύ δυνατή.

Το πάθος της για το «Πακέτο»

Η Βίκυ Χατζηβασιλείου σε συνέντευξή της στο περιοδικό «YOU» τόνισε ότι δεν περίμενε πως το «Πάμε Πακέτο» θα είχε τόση επιτυχία όταν ξεκίνησε πριν από εννιά χρόνια, ενώ φέτος παραδέχεται ότι είναι πιο «λυμένη» από κάθε άλλη χρονιά. «Φέτος παθιάζομαι, νευριάζω, συγκινούμαι και ζω στο έπακρο τις ανθρώπινες ιστορίες που βλέπω να ξετυλίγονται μπροστά μου. Επίσης ο κόσμος που παίρνει μέρος στην εκπομπή είναι πλέον περισσότερο εξοικειωμένος. Έπειτα από εννιά χρόνια είμαι το σταθερό τους ραντεβού το βράδυ της Πέμπτης. Είμαι η δική τους Βίκυ».

Η απώλεια που τη συγκλόνισε

Φέτος τα Χριστούγεννα για τη Βίκυ Χατζηβασιλείου δεν θα είναι όπως όλα τα άλλα της ζωής της, αφού υπάρχει μια τεράστια απώλεια, αυτή του πατέρα της. «Μου λείπει κάθε ώρα και κάθε στιγμή. Φέτος είχα πει ότι δεν θέλω να στολίσω το σπίτι, αλλά το έκανα για την οικογένειά μου. Οφείλω να είμαι δυνατή γι’ αυτούς και θα το κάνω. Πρόσφατα με συγκλόνισε η ξαφνική απώλεια δύο γυναικών στην ηλικία μου από το κοντινό μου περιβάλλον.

Αυτό μου υπενθύμισε ότι πρέπει να ζούμε το παρόν. Και ο πατέρας μου ξέρω ότι αυτό θα ήθελε για μένα. Όταν έφυγε από τη ζωή έκλαψα, χτυπήθηκα κι εγώ ξέρω τι πέρασα μέσα μου», ανέφερε χαρακτηριστικά, ενώ συνέχισε αποκαλύπτοντας: «Πολλές φορές τον βλέπω το βράδυ στον ύπνο μου και μιλάω μαζί του. Μπορεί κάποιοι να με πουν τρελή, αλλά αυτή είναι η αλήθεια μου. Δεν θα ξεχάσω ποτέ την απώλεια του πατέρα μου όσα χρόνια κι αν περάσουν».



Πηγή: Περιοδικό Yes!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...