Παρασκευή 17 Ιανουαρίου 2014

Άγνωστο παρασκήνιο! Παρ’ ολίγο επεισόδιο στο Dancing πριν την αποχώρηση Γαβαλά: «Είναι ελεεινή»

Για την έντονη κριτική που του ασκήθηκε, μίλησε σε πρόσφατη συνέντευξη του ο Λάκης Γαβαλάς αποκαλύπτωντας ένα άγνωστο παρασκήνιο.

 

«Η κυρία Γραμμέλη κάποια στιγμή είπε σε συνάδελφο σας «Δεν το εννοούσα έτσι». Δεν ήταν καθόλου τίμιο αυτό που έκανε και έγραψε, γιατί δεν έκανε καμία κριτική. Επειδή, λοιπόν, με παρακολουθεί και βγάζει αρκετά χρήματα από εμένα, αφού με
 
αναφέρει συχνά και έντονα θα έπρεπε να είναι πιο προσεκτική. Δουλεύει σε έναν όμιλο που χρωστά στο δημόσιο. Δεν μπορεί, λοιπόν, να μιλά για έναν άνθρωπο, ο οποίος μπαινοβγαίνει στις φυλακές, του χρωστάει όλη η υφήλιος και αυτός μόνος του... την πληρώνει. Το θεώρησα πολύ κακό αυτό. Θα τη χαρακτήριζα «ελεεινή», λέει ο Λάκης Γαβαλάς στο Super tv, ξεσπώντας ενώ αποκαλύπτει τι συνέβη όταν την είδε στο Dancing και ζήτησε εξηγήσεις για την κριτική που του έκανε.

 « Όταν την είδα στο παιχνίδι, της είπα από μακριά ότι πρέπει να αναθεωρήσει αυτό που είπε. Ήταν βουβή. Όταν κάποιος γράφει από μόνος οτιδήποτε, θεωρεί πως μπορεί να αναφέρει ό,τι θέλει. Όταν έρθει face to face με τον άνθρωπο για τον οποίο γράφει δεν το αντέχει. Με απέφυγε!».

Την ίδια ώρα σε συνέντευξη της στο Εγώ η Αφροδίτη Γραμμέλη δίνει την δική της απάντηση σε όλα όσα έχει πει εκείνος για το πρόσωπο της!

«Όλο αυτό το διάστημα δεν έχω απαντήσει καθόλου σε ό,τι έχει πει ο Λάκης Γαβαλάς. Είναι κάτι στο οποίο δεν επιθυμώ να αναφερθώ. Κρατώ την άποψη μου για εμένα. Δεν θεωρώ πάντως πως είμαι «κανίβαλος» και δεν έχω «κανιβαλίσει» ποτέ ανθρώπους, γιατί δεν μου αρέσει αυτή η τακτική. Ποτέ δεν έθιξα κάποιον σε σημείο να νιώθω πως του έκανα κακό, γιατί δεν είναι αυτή η πρόθεση μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...