Σάββατο 15 Μαρτίου 2014

Θύμα αεροπειρατείας η Βίκυ Παγιατάκη

Η Βίκυ Παγιατάκη αποκάλυψε πως είχε πέσει θύμα αεροπειρατείας πριν από χρόνια και της δημιουργήθηκαν φοβίες για τα αεροπλάνα καθώς δεν μπορούσε να κοιμηθεί ούτε να ξαναμπεί σε εναέριο μέσο.

Η αστρολόγος βρέθηκε στην εκπομπή ΦΜ Live και μίλησε για την εμπειρία της: «Μετά την αεροπειρατεία που μου συνέβη σε πολύ νεαρή ηλικία μου έδωσαν κάτι χάπια για να μπορέσω να κοιμηθώ γιατί είχαν πάθει όλοι “λαλά”. Στην Αλβανία, το ’69 στις 16 Αυγούστου.


Έτσι ασχολήθηκα και με την αστρολογία. Ήμασταν σε μία εμπόλεμη κατάσταση τότε με την Αλβανία. Ήμουν σε μία πτήση Αθήνα – Αγρίνιο γιατί ο μπαμπάς μου ήθελε να πάω στο Μεσολόγγι, είχε εκεί πέρα δουλειά και θα μου έστελνε ταξί από το αεροδρόμιο του Αγρινίου για να με φέρει στο Μεσολόγγι και έγινε κατά την πτήση αυτό. Η αρπαγή του αεροσκάφους. Περάσαμε Ιωάννινα και πήγαμε Αλβανία. Και κάτσαμε εκεί τρεις μέρες. Όπου βέβαια η μάνα μου “έπαθε εγκεφαλικό” γιατί έψαχναν το αεροπλάνο, είχαν βάλει μαύρα, ετοιμάζονταν να μας κάνουν την κηδεία. Όταν ακούω αυτές τις μέρες για το αεροπλάνο… μου έρχονται στο μυαλό στιγμές».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...