Δευτέρα 8 Νοεμβρίου 2010

Φουρέιρα: Η σέξι τραγουδίστρια δεν ήθελε το "Just the two of us"

Μπορεί να είναι μία από τις πιο σέξι παρουσίες στο νέο φιλανθρωπικού χαρακτήρα παιχνίδι του Mega, το Just the two of us, αλλά όπως αποκαλύπτει η ίδια, δεν ήθελε αρχικά να συμμετάσχει. 

«Ναι, στην αρχή δεν ήθελα να πάω» λέει η Ελένη Φουρέιρα και συνεχίζει: «Γιατί σκέφτηκα ότι είμαι μια νέα τραγουδίστρια που δεν είμαι ούτε ψημένη, ούτε μπορώ να διδάξω σε κάποιον κάτι, αφού κι εγώ μαθαίνω ακόμα. Νομίζω ότι στην πραγματικότητα εγώ είμαι στη θέση του μαθητή στο show. Ο Πετρόκης όμως έχει κάνει πάρα πολλά στη μουσική... Έχει κάνει πάρα πολλές σπουδές. Εγώ δηλώνω τραγουδίστρια, το πάθος μου είναι αυτό και ίσως έχω περισσότερη εμπειρία στη σκηνή. Δεν σημαίνουν όμως κάτι αυτά. Γι' αυτό και στην αρχή δεν ήθελα να δεχτώ. Ο λόγος που τελικά το έκανα είναι επειδή το show γίνεται για φιλανθρωπικό σκοπό. Είναι πολύ σημαντικό που μπορώ να βοηθάω έστω και με την παρουσία μου εκεί».
Η εκρηκτική τραγουδίστρια κάνει και άλλη μία αποκάλυψη για το συγκεκριμένο τηλεοπτικό προϊόν: Ότι κάποιοι από τους τραγουδιστές που συμμετέχουν, πληρώνονται! 

«Νομίζω ότι κάποιοι καλλιτέχνες παίρνουν πολύ λίγα λεφτά. Δεν είμαι και σίγουρη για αυτό που σου είπα, αλλά πιστεύω ότι γενικά όλοι το κάνουν για φιλανθρωπικό σκοπό. Σκέψου να χάνει κάποιος τη δουλειά του με πρόβες κάθε μέρα. Δεν το κάνει κανείς για τα χρήματα και τελικά δεν νομίζω να παίρνει κανείς λεφτά όλοι μας το κάνουμε γιατί απλώς είναι πολύ ωραίο όλο αυτό!» Πηγή: Athens Magazine

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...