Τετάρτη 16 Μαρτίου 2011

«Δεν περίμενα ο χωρισμός μου να πάρει τόσο μεγάλη δημοσιότητα»

«Δεν περίμενα ο χωρισμός μου να πάρει τόσο μεγάλη δημοσιότητα»
Η είδηση του χωρισμού τους μονοπώλησε το ενδιαφέρον των μίντια για αρκετό διάστημα, μιας και είναι και οι δύο δημόσια πρόσωπα.

Η Δήμητρα Αιγινίτη όμως, θέλει να κρατήσει τους λόγους για τους οποίους χώρισε με τον Αντώνη Σρόιτερ, μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας.

«Δεν περίμενα ο χωρισμός μου να πάρει τόσο μεγάλη δημοσιότητα, γιατί δεν είμαι άνθρωπος που επιδιώκει να προκαλεί. Δεν είναι εύκολο να γυρίσεις σελίδα. Σε αυτή την φάση δίνω χρόνο στον εαυτό μου και έχω δίπλα μου μόνο τους δικούς μου ανθρώπους», λέει η Δήμητρα σε συνέντευξή της στο περιοδικό ΟΚ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...