Τρίτη 5 Ιουλίου 2011

Μελέτη: «Κάποιοι μου έκαναν τη ζωή αβίωτη στον ΑΝΤ1»

Για τη συμμετοχή της στο «Dancing With The Stars», την τρίτη σεζόν της «Πρωινής Μελέτης», αλλά και τα χρόνια που παρουσιάζε τον «Πρωινό Καφέ», μίλησε η Ελεονώρα Μελέτη που ήταν καλεσμένη του Θέμη Γεωργαντά στο «OK@Night», το βράδυ της Δευτέρας.

Η απόφαση για να πάρει μέρος στο σόου του χορού, ήρθε μετά από πολλή σκέψη: «Μου είχε γίνει η πρόταση και πέρσι. Η αλήθεια είναι ότι πέρσι ήμουν λιγάκι διστακτική, γιατί ήθελα να το δω πρώτα στην Ελλάδα. Γιατί υπάρχουν πολύ ωραία κόνσεπτ που έχουν έρθει στην Ελλάδα, αλλά δεν έχουν πιάσει. Ο κόσμος, δηλαδή, ήθελε κάτι άλλο. Βέβαια ήμουν σίγουρη ότι θα είναι καλή παραγωγή, γιατί ήξερα τους ανθρώπους που δούλευαν πίσω από τις κάμερες. Τελικά το είδα, μου άρεσε πάρα πολύ, το παρακολουθούσα φανατικά. Μου ξαναέγινε μια προσέγγιση γύρω στα Χριστούγεννα, αλλά δεν ήμουν σε φάση να αφιερώσω τόσο χρόνο σε αυτό. Ένα βράδυ που είχα βγει έξω με τους φίλους κι είχα πιει τις τσικουδιές μου- κι ενώ είχα απορρίψει την πρόταση για ακόμα μια φορά, γιατί ήταν η περίοδος που έλεγα να ανακοινώσω τον χωρισμό μου- είπα ας αρχίσουn οι χοροί και τα πανηγύρια! Αν είναι να γίνει ό, τι είναι να γίνει, τουλάχιστον ας χορεύω κιόλας και να ασχολούμαι με αυτό», παραδέχτηκε η 33χρονη παρουσιάστρια λέγοντας επίσης πως είχε πάρει την άδεια από το κανάλι όπου εργάζεται. Αμέσως μετά, δήλωσε πως ήταν για εκείνη μια μαγική εμπειρία και θα το ξαναέκανε, παρά την κούραση που τράβηξε. Επίσης, είπε πως είναι πολύ ευχαριστημένη με το αποτέλεσμα του σόου και πως στήριξε εξίσου και τους δύο φιναλίστ κατά τη γνώμη της δεν υπάρχουν νικητές και ηττημένοι στο παιχνίδι αυτό.

Η Ελεονώρα Μελέτη παρουσίασε για τρίτη συνεχόμενη χρονιά φέτος την «Πρωινή Μελέτη» και όπως είπε στον Θέμη είναι πολύ ευχαριστημένη από τη συνεργασία που έχει με το Star, γιατί υπάρχει πολύ καλή συνεννόηση με τους ανθρώπους που επιμελούνται την εκπομπή και τους συναδέλφους της. Δεν παρέλειψε επίσης να τονίσει, λόγων των διαφόρων σεναρίων που ακούγονται, πως ξέρει ότι την επόμενη χρονιά θα συνεχίσει να παρουσιάζει την εκπομπή της στο Star. Πώς όμως θα αντιδρούσε στην περίπτωση να της πρότεινε το κανάλι της κάτι άλλο και σε διαφορετική ώρα; «Είμαι ανοιχτή σε αλλαγές. Μου αρέσει το ρίσκο. Πέρσι που μου είχε γίνει η πρόταση την είχα αποδεχτεί. Στην αρχή φρίκαρα και είπα όχι, θέλω να μείνω στη ζώνη μου. Μετά όμως, επειδή μου αρέσει να ακούω τις επιχειρηματολογίες των ανθρώπων που με έχουν πιστέψει και θέλουν το καλό μου, τους άκουσα- μου έλυσαν τις ανασφάλειες και τις απορίες μου- και τελικά επειδή το συζήτησα και με τον αρχισυντάκτη μου, είπα ναι. Αλλά μετά σκάλωσε. Φέτος, θα δω αν μου προτείνουν κάτι και για ποιους λόγους και θα το συζητήσω πάλι. Δεν είμαι απόλυτη στη ζωή μου», είπε και πρόσθεσε πως την εκπομπή της την αγαπάει και την πιστεύει πολύ.

Τέλος, για την παρεξήγηση που είχε δημιουργηθεί λόγω της αποχώρησής της από τον ΑΝΤ1 και την παρουσίαση του «Πρωινού Καφέ», η γνωστή παρουσιάστρια είπε: «Με τον ΑΝΤ1 είχα κρατήσει επαφές από την πρώτη χρονιά που έφυγα, με ανθρώπους που μιλούσαμε καθημερινά. Είχε βγει η αίσθηση ότι είχα αποχωρήσει επεισοδιακά, δεν ήταν όμως έτσι. Έφυγα με συνοπτικές διαδικασίες. Θυμάμαι ότι είχα εκφράσει την επιθυμία να φύγω από τον Μάιο. Είχαμε έναν κύκλο συζητήσεων κι επαφών μέχρι τον Ιούλιο. Μέσα από το νοσοκομείο είχα εκφράσει την επιθυμία μου να μη συνεχίσω, όχι στο κανάλι, αλλά στον «Πρωινό Καφέ». Αλλά από εκεί κι έπειτα, μιλώντας με το κανάλι και γνωρίζοντας ότι δεν υπάρχει κάτι να διαθέσει για την επόμενη χρονιά, προς τιμήν τους σεβάστηκαν το γεγονός ότι θα με είχαν σε αχρηστία και έτσι με αποδέσμευσαν από το συμβόλαιό μου, που ήταν πολύ δεσμευτικό. (...) Υπήρξαν άνθρωποι που μου έκαναν τη ζωή αβίωτη, δεν ήταν όμως σε καίριες θέσεις. (...) Ναι, το ότι μου έκαναν τη ζωή πατίνι ισχύει και δεν θα το πάρω πίσω αυτό», εξομολογήθηκε.
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...