Τετάρτη 25 Απριλίου 2012

Πρωταγωνιστής καθημερινών σίριαλ παραδέχεται πως έχει υπάρξει μέλος ερωτικού τριγώνου

Πληρώθηκε για τη συμμετοχή του στα "Μυστικά της Εδέμ";
O γνωστός ηθοποιός μίλησε στον Γιάννη Πουλόπουλο για το περιοδικό ΟΚ, σχετικά με το πρόβλημα των πληρωμών που υπάρχει με τη σειρά "Μυστικά της Εδέμ".

Η Έλενα Ακρίτα σε συνέντευξή της στην Πόπη Τσαπανίδου είπε ότι έφτασε στα όρια της κατάθλιψης, καθώς παρέμενε απλήρωτη για τα "Μυστικά της Εδέμ".

Εγώ πληρώθηκα για τα "Μυστικά της Εδέμ", αλλά ξέρω ότι πολλοί συνεργάτες παραμένουν απλήρωτοι. Δεν θέλω να μιλήσω για την Έλενα, αλλά γενικότερα πιστεύω ότι η κατάθλιψη μπορεί να έχει διάφορες αιτίες και η αφορμή να είναι το γεγονός ότι κάποιος δεν αμείβεται γι' αυτό που κάνει.

Ο Βασίλης Μπισμπίκης έκανε και κάποιες αποκαλύψεις για την προσωπική του ζωή.

Έχετε υπάρξει ποτέ μέλος ερωτικού τριγώνου, όπως οι ήρωες της σειράς;

Ναι, έχω υπάρξει τρίτο πρόσωπο. Έχω απιστήσει σε προηγούμενη σχέση μου, αλλά δεν έχω κάνει ποτέ παράλληλη σχέση. Από τη στιγμή που κάτι μέσα σου τελειώνει, δεν καταλαβαίνω τι ωφελεί να το συντηρείς. Για μένα, όσοι έχουν παράλληλες σχέσεις φοβούνται να ζήσουν και από φόβο ότι θα πονέσουν όταν χωρίσουν εγκλωβίζονται σε κάτι που ούτε τους καλύπτει, ούτε τους ευχαριστεί.

Έχεις δηλώσει παλαιότερα ότι είσαι τόσο νάρκισσος που όταν περνάς μπροστά από καθρέφτη αποκλείεται να μη σταθείς.

Ναι, το κάνω. Όπου βρω καθρέφτη, σε ασανσέρ ή ακόμα και σε βιτρίνες καταστημάτων, θα χαζέψω τον εαυτό μου με έναν σχεδόν αυτοσαρκαστικό τρόπο. Φαντάζομαι θα με έχουν κοροϊδέψει πολλοί, αλλά το κάνω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...