Κυριακή 24 Ιουνίου 2012

Απλήρωτος άλλος ένας ηθοποιός της σειράς «Η ζωή της άλλης»...

Η απόφασή του να κινηθεί νομικά προκειμένου να διεκδικήσει τα χρήματα που του οφείλονται από την καθημερινή σειρά «Η ζωή της άλλης», η ψυχανάλυση επί δύο χρόνια, πώς έχασε πενήντα κιλά, οι στιγμές που έπιασε πάτο, ο μεγάλος έρωτας που του λείπει, οι απειλές τις οποίες έχει δεχθεί αλλά και η καταγγελία σε άνθρωπο που προσπάθησε να τον παρενοχλήσει σεξουαλικά. Ο Αγγελος Μπούρας εξομολογείται άγνωστα κομμάτια της ζωής του!

- Δεκατρία χρόνια στο θέατρο, τα τελευταία πέντε στην τηλεόραση. Για ποιον λόγο αργήσατε να κάνετε τηλεοπτικές σειρές;Τελειώνοντας το Θέατρο Τέχνης είχα γαλουχηθεί με την ιδέα ότι πρώτα κάνεις θέατρο και μετά τηλεόραση. Επειτα καταρρίφθηκε μέρος της άποψης. Νομίζω ότι μπορείς να είσαι παντού καλός.

- Παίξατε σε δύο καθημερινές σειρές που έκαναν πολύ μεγάλη επιτυχία, τα «Μια στιγμή, δυο ζωές» και «Η ζωή της άλλης».Με σκηνοθέτη τον Δημήτρη Αρβανίτη. Πέρασα εξαιρετικά και τον ευχαριστώ που με επέλεξε.

- Πολλοί ηθοποιοί δεν έχουν πληρωθεί ακόμη από τη «Ζωή της άλλης». Εσείς;Δεν έχω εξοφληθεί. Τα τελευταία χρήματα μου τα χρωστάνε ακόμη. Δεν τα έχω λάβει. Επρεπε να τα έχω πάρει από τον Δεκέμβριο. Δεν μπορούν να μου δώσουν μια σαφή απάντηση για το πότε θα τα πάρω. Δεν ξέρω καν τι θα γίνει. Εχω βάλει δικηγόρο… Φαντάζομαι ότι κάποια στιγμή θα τα λάβω.

- Θα κινηθείτε νομικά;Βέβαια. Πρέπει κάπως να τα διεκδικήσω. Γύρω μας καταρρέει το σύμπαν. Η κατάσταση είναι τραγική για όλους μας, όπως και για τις εταιρείες παραγωγής. Ομως από τη στιγμή που έχεις στον αέρα μια καινούργια παραγωγή, θεωρώ απαράδεκτο να μην έχεις ξεχρεώσει τις προηγούμενες υποχρεώσεις.

- Στους «Βασιλιάδες» οι ηθοποιοί επίσης δεν έχουν πληρωθεί.Αναρωτιέμαι γιατί κάνουμε αυτήν τη δουλειά... Εργαζόμαστε μόνο για την Τέχνη, για την ψυχή μας;

- Είναι λάθος οι ηθοποιοί εν γνώσει τους να μπαίνουν σε καινούργιες παραγωγές, όταν δεν έχουν εξοφληθεί από προηγούμενες;Σίγουρα. Για ποιον λόγο το κάνουν; Για να προβάλλονται; Να βλέπουν τον εαυτό τους στην TV; Αν δεν αμείβονται, τι θα κάνουν; Οταν απασχολείσαι επί δέκα ώρες καθημερινά, δεν μπορείς να κάνεις και κάτι άλλο. Προσωπικά δεν θα είχα κανένα πρόβλημα να δουλέψω και σε μια καφετέρια. Δεν θα μου πέσει η μύτη. Αλλά το να έχω δουλειά και να μην πληρώνομαι, με ακυρώνει σαν ιδιότητα.

- Εχετε κάνει άλλες δουλειές;Εκανα δημόσιες σχέσεις σε μαγαζιά, δούλευα μπάρμαν και σερβιτόρος επί χρόνια. Κατάλαβα πόσο σημαντικό είναι το μεροκάματο.

espresso

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...