Παρασκευή 2 Αυγούστου 2013

Λάουρα Νάργες: Έχω γεννηθεί για να κάνω εκπομπή

«Μπορεί να ακουστεί λίγο περίεργο, αλλά έχω γεννηθεί έτοιμη γι' αυτό, επειδή το θέλω και το αγαπάω πολύ αυτό που κάνω»

Στην πιο πρόσφατη συνέντευξή της σε εβδομαδιαίο περιοδικό, η Λάουρα Νάργες δηλώνει έτοιμη να αναλάβει δική της εκπομπή στην τηλεόραση!

«Μπορεί να ακουστεί λίγο περίεργο, αλλά έχω γεννηθεί έτοιμη γι' αυτό, επειδή το θέλω και το αγαπάω πολύ αυτό που κάνω. Δεν τα ξέρω όλα, αλλά είμαι έτοιμη να τολμήσω αυτό το βήμα. Ο καθένας με τον καιρό μαθαίνει. Ωστόσο, δεν εξαρτώνται τα πάντα από εσένα. Έχεις ένα μεγάλο κομμάτι ευθύνης για τον τρόπο που θα δουλέψεις, αλλά πρέπει να βρεθούν και οι άνθρωποι που θα πιστέψουν και θα επενδύσουν πάνω σου», δήλωσε η νεαρή παρουσιάστρια.

Αναφερόμενη στο τι είδος εκπομπής θα προτιμούσε να παρουσιάζει, η Λάουρα είπε στο περιοδικό «Like»: «Θα ήταν μια εκπομπή που θα ταίριαζε απόλυτα σε μένα. Αρκετά νεανική, ίσως και λίγο πρωτότυπη. Ωστόσο, θα ήθελα να δοκιμάσω κάποια στιγμή -εφόσον μου δοθεί η ευκαιρία- ένα talent show, επειδή είμαι κι εγώ ένα παιδί μου ονειρεύομαι και έχω στόχους».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...