Πέμπτη 1 Αυγούστου 2013

Πασχαλίδου: Η Μπόκοτα δεν πάτησε το πόδι της στην ΕΡΤ -Πήγαινε στη Eurovision για ψώνια


Σε υψηλούς τόνους μιλά η Αλεξάνδρα Πασχαλίδου, η οποία συνεχίζει την κόντρα της με την Δάφνη Μπόκοτα, κατηγορώντας την πως «επί 17 χρόνια δεν πάτησε το πόδι της στην ΕΡΤ», ενώ παράλληλα υποστηρίζει πως πήγαινε στη Eurovision «μόνο για shopping και παρτι».

Η γνωστή δημοσιογράφος και παρουσιάστρια, σε συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό «ΕΓΩ» του Γιάννη Βίτσα, αναφέρεται στην περίοδο που παρουσίασε την Eurovision, δηλώνοντας: «Οι απλοί πολίτες ήταν ευγενικοί και γλυκείς. Σε επαγγελματικό επίπεδο δεχόμουν τεράστιο πόλεμο! Αν δείτε το ημερολόγιό μου εκείνη την περίοδο, θα βάλετε τα κλάματα. Όταν κοιτάζω πίσω, βλέπω πόσο δυνατός άνθρωπος είμαι, χάρη όλων αυτών που συνέβησαν».

Στη συνέχεια ωστόσο, η κ. Πασχαλίδου ανεβάζει τους τόνους και αναφέρεται στη Δάφνη Μπόκοτα και την δήλωση της πως έπαιρνε 80.000 ευρώ τον μήνα όταν παρουσίαζε τη Eurovision, υποστηρίζοντας χαρακτηριστικά: «Δεν είναι αλήθεια. Πάρτε το βιβλιάριό μου να το δείτε. Δεν πήρα ποτέ αυτά τα λεφτά. Η συγκεκριμένη κυρία για δεκαεπτά χρόνια δεν πατούσε το πόδι της στην ΕΡΤ. Έκανε τη Eurovision και έφευγε. όταν πήγα το 2005 ως σχολιάστρια στο Κίεβο ζήτησα συγνώμη από τους υπόλοιπους συναδέλφους από τις άλλες χώρες. Μου απάντησαν: "Ούτε καν τη βλέπαμε. Δεν έρχονταν ούτε στις συσκέψεις. Ήταν μόνο με την ελληνική ομάδα. Πήγαιναν για shopping και πάρτι"!».


Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...