Κυριακή 17 Νοεμβρίου 2013

Βασίλης Καλλίδης: "Απ’ το να κάνω ψυχανάλυση προτιμώ την ρακή"

Ο γνωστός τηλεμάγειρας Βασίλης Καλλίδης μιλώντας στο περιοδικό "People" δηλώνει "χορτάτος" από τη ζωή του και αποκαλύπτει πως προτιμά τη ρακή από την ψυχοθεραπεία!


Ο Βασίλης Καλλίδης αποκαλύπτει πως η πρώτη του προτεραιότητα είναι η προσωπική του ζωή και όχι η δουλειά: "Έβρισκα πάντα χρόνο για την προσωπική μου ζωή και ποτέ δεν άφησα τις επαγγελματικές μου δραστηριότητες να την επισκιάσουν. Είμαι ένας φυσιολογικότατος άνθρωπος και χορτάτος. Έχω κάνει τα πάντα στη ζωή μου. Η ζωή μας είναι πολύ μικρή, γι’ αυτό πρέπει να περνάμε καλά, όχι με ασυδοσία, και να βρίσκουμε χρόνο για τον εαυτό μας" λέει ο Βασίλης Καλλίδης.

Μιλώντας για την κολλητή του φίλη Ελένη Ψυχούλη, ο Βασίλης Καλλίδης αποκαλύπτει την δική τους ψυχοθεραπεία! "Ψυχανάλυση δεν έχω κάνει ποτέ. Προτιμώ τις ρακές και μπόλικες κουβέντες για τη ζωή με την Ελένη. Αυτό είναι και η κοινή μας ψυχοθεραπεία".

Πριν λίγα χρόνια ο Βασίλης Καλλίδης αναγκάστηκε να απέχει τηλεοπτικά λόγω σοβαρού προβλήματος υγείας που αντιμετώπισε. Σήμερα είναι καλά και διηγείται την περιπέτεια του με χαμόγελο: "Από την κούραση, το στρες και μια βαριά ψύξη είχα πάθει πάρεση προσωπικού νεύρου. Οι γιατροί μού είπαν ότι έπρεπε να ξεκουραστώ έξι μήνες. Έτσι έκανα έξι μήνες διακοπές. Δεν ήμουν κλινήρης, ταξίδεψα, έκανα γυμναστική. Δεν ήμουν δα και τόσο χάλια όσο ήθελαν να το παρουσιάζουν τα media. Όλη αυτή η ιστορία με δίδαξε αυτό που σου ξαναείπα: δεν θα αφήσω ποτέ τη δουλειά μου να “καβαλήσει” τη ζωή μου. Δεν θα ξαναδουλέψω εικοσάωρα συνεχόμενα, γιατί αν δεν είμαι εγώ καλά, δεν θα μπορέσω να εκπληρώσω τα όνειρά μου. Με προσέχω πάρα πολύ πλέον" καταλήγει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...